26 اردیبهشت, 1403 | May, 15, 2024
اخبار

ساتبیز در حراج الماس سیاه کمیاب، BTC، ETH یا USDC می‌پذیرد

ساتبیز در حراج الماس سیاه کمیاب به نام « انیگما» BTC، ETH یا USDC می پذیرد. این خانه حراج در جولای گذشته یک الماس را به قیمت 12.3 میلیون دلار به صورت ارز دیجیتال فروخت. اکنون ساتبیز می‌خواهد پیشنهاد خود به ثروتمندان ارزهای دیجیتال را دو برابر کند.

این خانه حراج انگلیسی 277 ساله، اعلام کرد که بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH) و استیبل کوین USDC را برای فروش یک الماس کمیاب 555.55 عیاری به نام «انیگما» می‌پذیرد.

ساتبیز گفت تصمیم به فروش الماس سیاه با رمزارز به‌عنوان یک گزینه پرداخت به دلیل موفقیت در حراج قبلی دارد. یک خریدار ناشناس الماس کمیاب 101.38 عیاری معروف به “کلید 10138” را به قیمت 12.3 میلیون دلار به صورت ارز دیجیتال در طی فروش تک لات در هنگ کنگ خریداری کرد. کلکسیونرهای الماس از این معامله را شگفت‌زده شدند.

نیکیتا بینانی، متخصص جواهرات ساتبی و رئیس فروش در لندن، به کوین دسک گفت:

 

این فروش فعلی ادامه تلاش‌های ما برای رهبری بازار با توجه به جامعه قدرتمند ارزهای دیجیتال است. امیدوارم بتوانیم آن‌ها را به سمت این الماس جذب کنیم.

 

انیگما در حال برگزاری تور و نمایش در دبی، لس آنجلس و لندن است. ساتبیز گفت اگر کسی الماس را با ارز دیجیتال خریداری کند، تراکنش توسط Coinbase Commerce پردازش خواهد شد.

ساتبیز در بیانیه‌ای نوشت:

«داشتن الماس سیاه وجهی طبیعی با این اندازه یک اتفاق بسیار نادر است و منشا آن در هاله‌ای از رمز و راز پنهان است. تصور می‌شود که انیگما یا از برخورد شهاب‌سنگ ایجاد شد یا در واقع از یک سیارک الماس‌دار که با زمین برخورد کرد، پدید آمد.»

خدمت به ثروتمندان ارز دیجیتال

به نظر می رسد ساتبیز اکنون جمعیت جدیدی را شناسایی کرده و با فروش الماس‌های کمیاب، ثروتمندان کریپتو را هدف قرار داده است. بیت کوین و اتریوم برای حراج الماس قبلی پشتیبانی می‌شدند. ساتبیز در این حراج USDC را هم اضافه کرد.

ستاره صورتی، رکورددار گرانترین الماس جهان، در حراجی ساتبی در آوریل 2017 به فروش چشمگیر 71 میلیون دلار دست یافت. از دیگر فروش‌های قابل توجه می توان به الماس 14.62 عیاری اوپنهایمر آبی که در حراج کریستی می 2016 به قیمت 50.6 میلیون دلار فروخته شد، اشاره کرد. در سال 2020، ساتبی یک الماس 14.83 عیاری به قیمت 26.6 میلیون دلار فروخت.

ساتبیز در یک لات فروش آنلاین که از 3 تا 9 فوریه است انیگما را به حراج خواهد گذاشت.

منبع

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *