25 اردیبهشت, 1403 | May, 14, 2024
اخبار منتخب سردبیر

نهنگ‌های اتریوم با وجود افت اخیر دارایی، 143 میلیارد شیب را به دام انداختند

نهنگ‌های اتریوم بی وقفه شیبا اینو (SHIB) را صرف نظر از جهت قیمت آن خریداری کرده‌اند. براساس داده‌های WhaleStats، اخیراً یک نهنگ اتریوم 143 میلیارد (به ارزش تقریباً 3.2 میلیون دلار) توکن SHIB خریداری کرده است.

نهنگ‌های ETH به تجمع SHIB ادامه می‌دهند

کیف پول نهنگ با نام “BlueWhale0073” در بین بیش از 5000 کیف پول با ارزش ETH که پلتفرم ردیابی می‌کند در رتبه 272 قرار دارد. WhaleStats همچنین نشان می‌دهد که همان نهنگ به سرعت در حال جمع آوری میم کوین بوده است.

این سرمایه گذار بیش از 57 میلیارد SHIB را خریداری کرد که حدود 1.3 میلیون دلار هزینه کرد. این نهنگ اکنون بیش از 376 میلیارد SHIB به ارزش حدود 8.1 میلیون دلار را در خود جای داده‌است.

در همین حال، این نهنگ تنها سرمایه‌گذار با ارزش ETH نبوده است که از SHIB حمایت می‌کند. سایر کیف پول‌های محبوب در میان 100 همگروه برتر، میم کوین را به‌شدت افزایش داده‌اند.

چند نمونه از WhaleStats شامل کیف پول‌هایی به نام Bonobo و Gimli است. در مجموع، 100 نهنگ برتر ETH دارای توکن‌های SHIB به ارزش کمتر از یک میلیارد دلار هستند. میم کوین در حال حاضر بر سایر توکن‌ها به عنوان بزرگترین دارایی آنها تسلط دارد.

با این حال، این تنها شاخص صعودی برای بازار SHIB نیست. توکن «قاتل DOGE» همچنین شاهد حذف مقادیر زیادی از عرضه خود از گردش بوده است. کمتر از یک هفته پس از فعال شدن، پورتال رسمی سوختگی SHIB بیش از 20 میلیارد SHIB سوخته را گزارش کرده است که در 24 ساعت گذشته حدود 1.5 میلیارد آن از بین رفته است.

نهنگ‌های ETH چه چیز دیگری می‌خرند؟

نهنگ های ETH همچنین به طور قابل توجهی در چندین توکن دیگر در بازار سرمایه‌گذاری کرده‌اند. یک موضوع تکرارشونده در سرمایه‌گذاری این نهنگ‌ها توکن‌های متاورس است که SHIB نیز در حال شکل‌گیری در بین آنهاست.

به طور مشابه، ApeCoin، نشانه بومی متاورس اکوسیستم BAYC، آدرساید نیز توسط این سرمایه‌گذاران خریداری شده‌است. این پروژه برنامه‌هایی را برای راه‌اندازی فروش زمین مجازی خود منتشر کرده است.

مشخص شده‌است که توکن‌های متاورس با ثبات بیشتر از جمله بازی‌های گالا (GALA)، سندباکس (SAND) و دسنترالند (MANA)، در حال افزایش جذابیت در بازار هستند.

منبع: coingape

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *