25 اردیبهشت, 1403 | May, 14, 2024
اخبار منتخب سردبیر

چرا سیاستمداران نمی‌توانند با کریپتو رهبری کنند؟

کریپتو در واشنگتن دی سی در حال تبدیل شدن به جریان اصلی است. پس چرا سیاستمداران هنوز از نشان دادن رمزارزهای خود خجالت می‌کشند؟

کریپتو موضوعی بزرگتر از گذشته در تالارهای دولت ایالات متحده است.

رئیس جمهور جو بایدن با صدور فرمانی اجرایی در مورد ارزهای دیجیتال، چندین آژانس را بسیج کرد تا در مورد تنظیم این صنعت در یک صف قرار گیرند. سناتور سینتیا لومیس یکی از طرفداران پر سر و صدای ارزهای دیجیتال است و اخیراً از حق خود برای داشتن بیت کوین به عنوان یک سیاست گذار دفاع کرده است. میک مولوینی، نماینده سابق کارولینای جنوبی، ملقب به «نماینده بیت کوین» یکی از دستیاران ارشد دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا بود. سناتور تد کروز یک مدافع کریپتو است که برای تغییر تعریف محدود کننده “کارگزار” در لایحه زیرساخت سنا استدلال می‌کند. فرانسیس سوارز، شهردار میامی و اریک آدامز، شهردار نیویورک، از جمله چندین «شهردار رمزارز» هستند که به رمزارزها علاقه‌مند هستند و قصد دارند چک‌های حقوق بیت‌کوین را دریافت کنند.

به عنوان یک منتخب مردمی نمی‌توانید با کریپتو رهبری کنید

و با این حال، اگر یک مقام منتخب هستید یا در حال حاضر در حال کاندیداتوری هستید، به نظر می‌رسد که هنوز نمی‌توانید با کریپتو رهبری کنید. کریپتو نمی‌تواند نقطه اصلی صحبت شما باشد، یا شما را به عنوان یک دیوانه ارز دیجیتال معرفی می‌کنند.

مت وست، یک دموکرات و توسعه‌دهنده سابق سالین فایننس و نامزد کنگره در اورگان گفت: «این یک نگرانی است. وقتی من در اطراف منطقه خود می‌گردم، که نسبتاً به سمت چپ متمایل است … (نسبت به کریپتو) کاملاً منفی به نظر می‌رسد. و این یک مسئله واقعی است. این بیش از هر چیز دیگری یک مشکل با پیام‌های ما و نام تجاری ما در داخل این جامعه است.»

وست گفت که برای جلوگیری از برچسب خوردن، تغییرات اقلیمی، بی خانمانی، نابرابری درآمد (“همه آن نکات سنتی دموکرات ها”) را رهبری می‌کند.

اندرو یانگ از راه سخت یاد گرفت. کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری 2020 که بیت کوین را تبلیغ می‌کرد، پیشتاز رقابت برای شهرداری نیویورک در سال 2021 بود تا اینکه از اریک آدامز افسر پلیس سابق عقب افتاد، که از قضا یکی از حامیان ارزهای دیجیتال بود، که جرم و جنایت را موضوع اصلی خود قرار داد و تا 20 روز پس از تصدی مسئولیت خود منتظر ماند و واقعا رمزش را رها کرد.

یانگ ماه گذشته در پادکست GM گفت: “روزهای خاموش بودن [کریپتو] از منو یا صفحه رادار D.C، خیلی خیلی سریع به پایان می‌رسد. اما حتی در حالی که او یک لابی‌گری DAO  را تبلیغ می‌کند که هدفش ایجاد تغییر در D.C با استفاده از کریپتو است، می گوید که کار DAO همچنان شامل «انجام کارها به روش قدیمی» خواهد بود.

بازیگران قدرت آماده پذیرش کریپتو نیستند

مشکل همیشگی وجود دارد: روش قدیمی هنوز در واشنگتن حاکم است. و بزرگترین بازیگران قدرت در گارد قدیمی برای چیزی که آن را جدید می‌دانند (هر چند بیت کوین حدود 13 سال است) و «سایه» آماده نیستند.

کیتلین لانگ، کهنه سرباز 22 ساله وال استریت که بانکهای بزرگ را ترک کرد تا یک بانک بیت کوین راه‌اندازی کند. لانگ در پادکست gm گفت که مخالفان رمزارز در دی سی به دو گروه تقسیم می‌شوند: دولت بزرگ یا تجارت بزرگ. لانگ گفت: «کسانی که واقعاً معتقدان بزرگ دولت هستند، ضد رمزارز خواهند بود، زیرا رمزارز مربوط به تمرکز نیست، بلکه در مورد تمرکززدایی است. اغلب، می‌بینید که همان افراد بسیار ضد فناوری بزرگ هستند. بسیاری از افراد هرگز نمیپذیرند که دولت یا تجارت بزرگ هستند، اما به آنچه که در واقع انجام میدهند نگاه کنید. انواع کسب و کار بزرگ از بانکهای بزرگ محافظت میکنند و کمکهای مالی بسیار زیادی از آنها دریافت می کنند».

بسیاری از قطب‌های برجسته که از کریپتو انتقاد کرده‌اند، به وضوح در یکی از دو گروهی که لانگ توضیح داد، قرار می‌گیرند. شاید تا زمانی که ساختار واشنگتن تغییر نکند، این تغییر نخواهد کرد و این به رای دهندگان بستگی دارد.

منبع: decrypt

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *