26 اردیبهشت, 1403 | May, 15, 2024
اخبار منتخب سردبیر

آیا عملکرد پالیگان می‌تواند ارزش MATIC را افزایش دهد؟ شاید نه…

در زمان نگارش این مقاله، MATIC شبکه پالیگان با قیمت 1.080 دلار معامله می‌شد. شاخص قدرت نسبی (RSI) پس از مبارزه در اطراف منطقه خنثی به 29.48 کاهش یافت، در حالی که نوسانگر مهیب (AO) در منطقه قرمز کار می‌کرد.

با این حال، این کل داستان را به ما نمی‌گوید. به گفته CoinGecko، در واقع، آلتکوین در 24 ساعت 6.1 درصد و در 7 روز 20.8 درصد کاهش یافت.

با این حال، طبق یافته‌های آخرین خبرنامه اسپنسر نون، شبکه Polygon اخیراً شاهد رشد قابل توجهی بوده است.

پالیگان و MATIC – یکسان، اما متفاوت؟

شبکه پالیگان (Polygon) نرخ پذیرش 1.05 میلیون آدرس فعال را در هفت روز گذشته ثبت کرده است. محبوب‌ترین اپلیکیشن‌ها، طبق این گزارش، QuickSwap (209k)، Pegaxy (170k)، Sunflower Farmers (148k) و Crazy Defense Heroes (143k) بودند. Polygon همچنین برای یک دوره هفت هفته متوالی شاهد رشد عظیم درآمد بود. در واقع، از 48 هزار دلار به 70 هزار دلار در روز افزایش یافت.

با این حال، برخلاف عملکرد شبکه پالیگان، MATIC عملکرد خوبی نداشته است. در واقع، این ارز دیجیتال در 30 آوریل تنها 3050 آدرس فعال داشت. علاوه بر این، تعداد آدرس‌های فعال روزانه از اواسط مارس 2022 از الگوی مشابهی از میانگین بالا و پایین پیروی کرده است.

با نگاهی به مسیر قیمت توکن از فوریه 2022 تا آوریل 2022، می‌توان دریافت که توکن تا محدوده 2 دلار اما با نوسان قابل توجهی افزایش یافت. به زودی توانست تا چند درصد اوج بگیرد، اما در نهایت بسیار پایین‌تر از سطح فوق الذکر سقوط کرد.

چه چیزی در انتظار MATIC است؟

پس از ثبت حجم قابل توجهی از حدود 2.5 میلیارد در ماه فوریه، MATIC به زودی یک سری از پایین‌ترین قیمت‌ها را در هفته‌های بعد ثبت کرد.

با این حال، در 23 آوریل، یک رکورد دیگر با حجم 1.32 میلیارد مشاهده شد. جالب‌تر این است که حجم توکن در 1 می بالاتر از ارقام تجمعی در هفت روز گذشته بود.

Santiment

علاوه بر این، افزایش قابل توجهی در تعداد دارندگان کیف پول ETH که در MATIC سرمایه‌گذاری می‌کنند، مشاهده‌شده‌است.

طبق داده‌های Dune Analytics، حداقل 125409 کیف پول ETH با بیش از 100 توکن MATIC و حداقل 32717 کیف پول ETH با بیش از 1000 توکن MATIC وجود دارد.

تعداد کل کیف پول‌ها نیز از اول ماه مه در اوج خود بود.

گفتگوی توییتر

رایان وات، مدیرعامل Polygon اخیراً در توییتر صحبت کرد. او گزارش Nansen را به اشتراک گذاشت که نشان داد شبکه Polygon یک میلیارد تراکنش در سال 2021 داشته و 19000 dApps را راه‌اندازی کرده‌است.

و با این حال، با وجود همه چیز، MATIC در حال حاضر صعودی به نظر نمی‌رسد. آیا عملکرد شبکه می‌تواند ارزش توکن را افزایش دهد؟ گفتنش سخت است!

منبع: ambcrypto

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *