10 اردیبهشت, 1403 | April, 29, 2024
اخبار منتخب سردبیر

مایک آلفرد ممکن است در توییت اخیر خود پیام محرمانه‌ای برای جامعه کاردانو گذاشته باشد

مایک آلفرد، مدیر ثروت ارزهای دیجیتال، در جدیدترین توییت خود از شبکه‌هایی مانند اتریوم، سولانا و حتی کاردانو انتقاد کرد و بر برتری بیت‌کوین که از زمان راه‌اندازی بلاک چین، صدور و پردازش بلاک‌ها را حفظ می‌کند، تاکید کرد.

این توییت جدیدترین رویدادهای منفی هر شبکه از جمله اتریوم، کاردانو و سولانا را جمع آوری کرد. اما در حالی که مدیر ثروت مسائل مربوط به عملکرد و عملکرد را در دو شبکه برجسته کرد، انتقاد کاردانو به مسائل اساسی شبکه نبود.

مایک آلفرد گفت:

سولانا از کار افتاده است. هزینه‌های گاز اتریوم به قدری بالاست که اساساً غیرقابل استفاده است. کاردانو دارد صفر می‌شود.

در همین حال، بیت کوین هر 10 دقیقه یک بلاک جدید مانند ساعت را منتشر می‌کند.

مردم! این علمِ موشک نیست.

آلفرد خاطرنشان کرد که عملکرد بازار کاردانو با استاندارد بازار ارزهای دیجیتال قابل قبول نبود، اما این شبکه همچنان در حال رشد است و به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد راه حل ها و برنامه های غیرمتمرکز مقیاس پذیر، ارزان و کارآمد بسازند.

کاربر اتریوم 40000 دلار هزینه پرداخت می‌کند

پس از برش زمین‌هایی در متاورس Otherside مربوط به Bored Ape Yacht Club، شبکه اتریوم به شدت شلوغ شد و باعث افزایش رکوردی در کارمزد تراکنش‌ها شد. به گفته کاوشگر بلاک چین اتریوم، یک کاربر تصادفی 40000 دلار هزینه برای یک ضرابخانه ساده پرداخت کرده است.

افزایش کارمزدها جنجال گسترده‌ای را در جامعه ارزهای دیجیتال ایجاد کرد. یک طرف آزمایشگاه‌های یوگا را به بهینه‌سازی قراردادهای هوشمند نامناسب متهم کرد، در حالی که دیگران از ناتوانی اتریوم در مقیاس‌بندی مناسب انتقاد کردند.

پایداری سولانا یک میم ماندگار در جامعه کریپتو است زیرا برخی از کاربران دائماً «قاتل اتریوم» را مسخره می‌کنند، که پس از افزایش تعداد تراکنش‌ها از حد متوسط، دائماً کاهش می‌یابد.

اخیراً، سولانا ساعت‌ها پس از حمله تراکنش‌های هرزنامه از کار افتاده‌بود. خرابی سولانا طعنه‌آمیز بود زیرا اتریوم رکورد تعداد کارمزدهای تولید‌شده در 24 ساعت را شکست.

منبع: U.Today

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *