1 خرداد, 1403 | May, 21, 2024
اخبار منتخب سردبیر

آیا نهنگ‌ها به دیفای روی آوردند؟ حجم رپد بیت کوین (WBTC) به شدت افزایش یافت

داده‌های معاملات نهنگ روز دوشنبه نشان داد که برخی از معامله‌گران بزرگ بیت کوین برای حفظ بازده سرمایه‌گذاری خود به دیفای روی می‌آورند. رپد بیت کوین (WBTC)، یک نوع بیت‌کوین مبتنی بر اتریوم که برای سرمایه‌گذاری در پلتفرم‌های دیفای استفاده می‌شود، با کاهش بازار کریپتو، شاهد افزایش حجم بود.

بزرگترین ارز دیجیتال جهان، بیت کوین (BTC) در 7 روز گذشته بیش از 8 درصد کاهش یافته است و بخش عمده‌ای از بازار کریپتو را با خود به پایین کشیده است. در میان این دریای قرمز، به نظر می‌رسد پلتفرم‌های دیفای مانند Curve یا Anchor Protocol بازدهی بهتری ارائه می‌دهند.

جهش 148 درصدی حجم معاملات رپد بیت کوین در 24 ساعته

خریدهای اخیر رپد بیت کوین توسط نهنگ‌های اتریوم، حجم معاملات 24 ساعته توکن را تا 148 درصد افزایش داده‌است. رپد بیت کوین در 24 ساعت گذشته به فهرست پرکاربردترین قراردادهای هوشمند که یکی از اجزای رایج DeFi است توسط نهنگ های ETH راه یافته است.

USDT و ETH همچنان فعال‌ترین قراردادهای هوشمند مورد استفاده نهنگ‌ها هستند.

بزرگترین کیف پول اتریوم دارای ارزش بیش از 615 میلیون دلار WBTC است. این چهارمین توکن بزرگی است که توسط نهنگ‌ها نگهداری می‌شود. رپد بیت کوین 7.18 درصد از کل دارایی های 100 نهنگ برتر ETH را تشکیل می‌دهد. طبق آمار Whalestats، نهنگ ETH “BlueWhale0279” به ارزش 14.29 میلیون دلار 353 WBTC در 24 ساعت گذشته اضافه کرد. این داده‌ها نشان می‌دهد که نهنگ بیش از 58 میلیون دلار WBTC را در اختیار دارد.

نهنگ‌های اتریوم WBTC را در میان سقوط بازار انباشته می‌کنند

طبق داده‌ها، WBTC را می‌توان در 10 سکه برتر خریداری‌شده در 30 روز گذشته توسط بزرگترین نهنگ های ETH نیز دید. این به طور مستقیم نشان می‌دهد که بزرگترین کیف پول‌ها در حال جمع آوری توکن WBTC در مقیاس بزرگ هستند. WBTC به دنبال بیت کوین در 24 ساعت گذشته بیش از 3 درصد کاهش یافته‌است. این توکن در زمان انتشار با قیمت متوسط ​​38925 دلار معامله می‌شود.

WBTC در 30 روز گذشته بیش از 6 درصد کاهش یافته‌است. به نظر می رسد نهنگ‌های ETH قصد خرید در افت قیمت را دارند. WBTC شانزدهمین ارز دیجیتال بزرگ با ارزش کل بازار بیش از 10 میلیارد دلار است.

منبع: coingape

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *