14 اردیبهشت, 1403 | May, 3, 2024
اخبار ایردراپ منتخب سردبیر

ربات‌های رمزنگاری تلگرام در بازار شتاب می‌گیرند.

بر اساس گزارش جدید بایننس ریسرچ، حجم معاملات روزانه کریپتو با ربات‌های تلگرام در ماه جولای به رکورد 10 میلیون دلار رسید.

ربات های تلگرام به طور فزاینده ای به عنوان یک ابزار جدید برای قرار گرفتن در معرض بازارهای ارزهای دیجیتال و تعدادی از خدمات مرتبط ظاهر می شوند.

فعالیت رمزنگاری تسهیل شده از طریق ربات های تلگرام به طور خاص در ماه های اخیر در حال افزایش بوده است. جی ژوان چوا، تحلیلگر بایننس ریسرچ، در این گزارش نوشت که در 23 جولای، حجم معاملات روزانه ارزهای دیجیتال با قابلیت چت بات به رکورد 10 میلیون دلار رسید. معیارهای کاربر نیز در ماه جولای به رکورد بالایی رسید و به بیش از 6000 کاربر منحصر به فرد روزانه رسید.

درست مانند ربات‌های معمولی تلگرام، ربات‌های تلگرامی با ارزهای دیجیتال به کاربران اجازه می‌دهند تا با ارسال پیام در پیام‌رسان تلگرام، با برنامه‌های خاصی تعامل داشته باشند تا وظایف خاصی را انجام دهند. چنین ربات‌هایی اغلب به صرافی‌های ارز دیجیتال همتا به همتا یا غیرمتمرکز متصل می‌شوند و کاربران را قادر می‌سازند تا با استفاده از دستورات در چت‌بات، معاملات را انجام دهند.

به گفته چوا، ربات‌های تلگرام به طور بالقوه می‌توانند به بخشی جدایی ناپذیر از اکوسیستم ارزهای دیجیتال تبدیل شوند، زیرا انواع مختلفی از خدمات رمزنگاری را ارائه می‌دهند، از جمله تجارت، کشاورزی airdrop و عملیات توکن خودکار معروف به sniping.

رشد شدید اخیر تلگرام در فعالیت‌های مرتبط با ربات‌های معاملاتی رمزنگاری تلگرام را باید به افزایش قیمت توکن‌های مرتبط نسبت داد. توکن Unibot (UNIBOT) که به عنوان نماد حاکمیتی در ربات تجاری همنام در تلگرام عمل می کند، تا اواخر جولای تا 400 درصد افزایش یافت و در 28 جولای به بالاترین رقم تاریخ 199 دلار رسید.

به گفته چوآ، UNIBOT یکی از عوامل کلیدی در افزایش فعالیت اخیر در ربات‌های تجاری تلگرام بوده است. بر اساس گزارش ها، این توکن از نظر ارزش بازار بیش از 77 درصد از بازار را به خود اختصاص داده است.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *