19 اردیبهشت, 1403 | May, 8, 2024
اخبار منتخب سردبیر

ایلان ماسک خدمات اشتراک توییتر آبی را به X Premium تغییر نام داد

اشتراک آبی به عنوان راهی برای کاربران برای خرید علامت آبی برای نمایه خود راه اندازی شد، اما بعداً برای به اشتراک گذاشتن درآمد تبلیغات نیز تکامل یافت.

 

پس از تغییر نام تجاری محبوب پلتفرم رسانه اجتماعی محبوب توییتر به X، ایلان ماسک اکنون خدمات اشتراک محبوب Twitter Blue را به X Premium تغییر نام داده است. خدمات اشتراک X Premium با یک مدل اشتراک درآمد از تبلیغات ارائه می‌شود که همه مشترکین X Premium واجد شرایط را واجد شرایط دریافت سهمی از درآمد تبلیغات بر اساس مشارکت آنها در پلتفرم می‌کند. فقط آن دسته از مشترکین X Premium واجد شرایط کسب درآمد تبلیغاتی خواهند بود که در سه ماه گذشته حداقل 15 میلیون بازدید از پست های خود دریافت کرده اند، حداقل 500 دنبال کننده داشته باشند و باید حداقل 18 سال سن داشته باشند. ماسک همچنین اطلاع داد که تمام درآمد حاصل از تبلیغات از غیر مشترکین توسط این پلتفرم حفظ خواهد شد.

X ماه گذشته در اقدامی غافلگیرکننده درآمد تبلیغات را به اشتراک گذاشت، جایی که بسیاری از کاربران توییتر گزارش دادند که سهم خود را از درآمد دریافت کردند. در 28 جولای، ویژگی درآمد تبلیغاتی برای همه مشترکین آبی فعال شد. ماسک در یک گفتگوی توییتری خاطرنشان کرد که درآمد از زمانی که برای اولین بار در ماه فوریه وعده داده بود مشخص خواهد شد

.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *