12 اردیبهشت, 1403 | May, 1, 2024
اخبار اخبار فوری دسته بندی نشده فاندامنتال منتخب سردبیر

بیت کوین در راه “بیماری؟” 20 هزار دلار به عنوان هدف قیمت بیت کوین بازگشته است.

بیت‌کوین به بسیاری از فعالان قدیمی بازار دلیلی می‌دهد تا پیش‌بینی کنند که بازگشت به بالاترین قیمت تاریخ چرخه قبلی 20000 دلار – یا بدتر از آن- پیش‌بینی کنند.

 

تجزیه و تحلیل: بیت کوین ممکن است “فرصت خرید نسلی” جدیدی را ببیند :

 

داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می‌دهد که آرامش وهم‌آوری BTC/USD را در آخر هفته پوشش می‌دهد، با کاهش ۱۱ درصدی بازار در ۷ روز.

ناظران بازار سرخورده بسیار محتاط بودند و کیت آلن، یکی از بنیانگذاران نظارت بر منابع مواد شاخص، تنها فضای کمی برای بهبود دید.

او در پست ایکس گفت: «فکر می‌کنم 25 هزار دلار در نهایت شکست می‌خورد و مسیری را برای آزمایش مجدد پشتیبانی در Bull Market Top 2017 که کمی کمتر از 20 هزار دلار بود، باز می‌کند، اما فکر نمی‌کنم در یک خط مستقیم به آنجا برویم». 19 آگوست، افزود:

 

من به دنبال آزمایش مجدد حمایت 25 هزار دلاری هستم تا به طور بالقوه یک نقطه دوتایی را پیدا کنم و پایه خوبی برای رالی خروجی دیگر فراهم کنم. اگر این تنظیمات خود را نشان دهد، محدوده 28 تا 29 هزار دلار واقع بینانه است.

 

آلن ادامه داد و گفت که چنین بازگشتی ممکن است حتی به موینگ 100 هفته ای (SMA) که در حال حاضر 31,368 دلار است، برسد و اگر این اتفاق بیفتد، “به زخم ضررهای این هفته نمک می افزاید.”

 

 

 

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *