25 اردیبهشت, 1403 | May, 13, 2024
اخبار فاندامنتال منتخب سردبیر

ایلان ماسک از نامزد ریاست جمهوری امریکا حزب جمهوری خواه طرفدار رمزارزها تمجید کرد.

راماسوامی، نامزد ریاست جمهوری حزب جمهوری خواه “بسیار امیدوارکننده” است.

 

X (توئیتر سابق) از ویوک راماسوامی، نامز د جوان و نوظهور جمهوری خواه ریاست جمهوری ایالات متحده تمجید کرده است. Tucker Carlson’s Tucker پاسخ داد و گفت: “ویوک راماسوامی جوان ترین نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری است.” ماسک اضافه کرد: “او یک نامزد بسیار امیدوارکننده است.”

 

راماسوامی که به دلیل نظرات صریح خود در مورد امور مالی دیجیتال و ارزهای ر تر در ایالات متحد ه تلاش کرده است. در کنفرانس بیت کوین 2023 در میامی، او فاش کرد که کمپین خود بیت کوین دریا فت خواهد کرد کمک‌ها، او را به دومین رقیب ریاست‌جمهوری در رقابت‌های انتخاباتی 2024 ایا لات متحده برای تایید BTC تبدیل کرد.

 

در طول این رویداد، راماسوامی از یک کد QR پرده برداری کرد که شرکت کنندگان ر ا به یک پورتال کمک مالی را ارائه می کرد. برای مشارکت در محدوده 6600 دلار، به اهداکنندگان واجد شرایط یک توکن انحصار ی غیرقابل تعویض داده می شود.

 

انتخاب راماسوامی منعکس کننده رابرت اف کندی جونیور است، که اولین نامزد ر یاست جمهوری ایالات متحده بود که از اهدای بیت کوین استقبال کرد و بر اهمیت و تاثیر رو به رشد ارزهای دیجیتال در شکل دادن به چشم انداز مالی پیش رو تاکید کرد.

 

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *