26 اردیبهشت, 1403 | May, 15, 2024
اخبار منتخب سردبیر

بانک DBS سنگاپور میز معاملات دارایی‌های دیجیتال خرده فروشی راه‌اندازی می‌کند

مدیر عامل بانک DBS روز دوشنبه در یک ویدئوکنفرانس خبری گفت:

«بانک DBS سنگاپور که در اوایل سال 2021 یک میز تجارت دارایی‌های دیجیتال سازمانی را افتتاح کرد و در حال برنامه‌ریزی برای گسترش معاملات دارایی‌های دیجیتال خود تا پایان سال به سرمایه‌گذاران خرد است. ما در حال انجام کار‌های اولیه برای گسترش فعالیت‌های دیجیتال این بانک فراتر از پایگاه سرمایه گذاران فعلی هستیم. کارهای زیادی باید راجع به سازگاری و مبارزه با تقلب و سایر چیزها انجام شود.»

گوپتا همچنین گفت که بانک در نیمه اول سال تمرکز خود را بر تسهیل دسترسی به میز معاملات دارایی های دیجیتال برای مشتریان فعلی خود متمرکز خواهد کرد. در حال حاضر، کاربران باید با یک کارمند بانک تماس بگیرند تا سفارش ارز دیجیتال را از طریق تلفن انجام دهند. اما این طرح جدید به صورت آنلاین و سلف سرویس است.

مرجع پولی سنگاپور یک سازمان مجاز برای مبادلات خرده‌فروشی دارد. در دسامبر، بایننس درخواست صدور مجوز خود را پس گرفت و اخیراً صرافی محلی binance.sg خود را تعطیل کرد.

اخیراً بانک ساعات معاملاتی میز را 24 ساعته افزایش داده است تا با سرعت کریپتو مطابقت داشته باشد. پیش از این، معاملات در ساعات کاری بانکداران در منطقه زمانی سنگاپور انجام می شد.

در مصاحبه اخیر با CoinDesk، لیونل لیم، مدیر عامل صرافی دیجیتال DBS، گفت که حجم معاملات کل سال این صرافی برای سال 2021 حدود 819 میلیون دلار بود. در سه ماهه آخر سال 2021، حجم معاملات تقریباً 595.5 میلیون دلار بود که بیش از دو برابر حجم معاملات سه فصل قبل بود.

عرضه توکن امنیتی

سال گذشته DBS یک اوراق قرضه 15 میلیون دلاری را به عنوان عرضه توکن امنیتی (STO) منتشر کرد. STOها عرضه‌های توکن تنظیم‌شده هستند که اغلب به عنوان ICOهای قانونی در نظر گرفته می‌شوند.

عرضه این طبقه از دارایی‌ها در آسیا توجه زیادی را به خود جلب نکرده است. برخی از کارشناسان معتقدند که ماهیت STOهایی که نیاز به ماندن در مرزهای یک اتاق پایاپای اوراق بهادار دارند با ایده کریپتو مغایرت دارد. بنابراین این STOها توجه زیادی از سوی سرمایه‌گذاران را به خود جلب نخواهند کرد.

به طور کلی، DBS اعلام کرد که با بازگشایی دوباره کشور پس از کووید سود این بانک در سه ماهه 1.03 میلیارد دلار (1.39 میلیارد دلار سنگاپور) بود که 37 درصد افزایش یافت.

منبع

 

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *