12 اردیبهشت, 1403 | May, 1, 2024
آلتکوین اخبار اخبار فوری فاندامنتال منتخب سردبیر

تتر 3.2 میلیارد دلار ذخایر اضافی را گزارش می دهد، اما در کاهش وام های تضمین شده عقب مانده است.

استیبل کوین USDT در حال حاضر دارای ارزش بازاری تقریباً 84 میلیارد دلاری است.

 

بر اساس گواهی سه ماهه سوم خود که روز سه شنبه منتشر شد، تتر گزارش داد 3.2 میلیارد دلار ذخایر اضافی پشتوانه ارزش استیبل کوین های خود از جمله USDT است. این گواهی که توسط شرکت حسابداری BDO ایتالیا امضا شد، 86.4 میلیارد دلار دارایی ذخایر را تا 30 سپتامبر در مقابل 83.2 میلیارد دلار بدهی افشا کرد.

 

این 86.4 میلیارد دلار دارایی شامل حدود 72.6 میلیارد دلار قرار گرفتن در معرض خزانه‌داری ایالات متحده مانند سرمایه‌گذاری مستقیم اوراق قرضه، قراردادهای بازخرید و سپرده‌گذاری در صندوق‌های بازار پول بود.

 

این دارایی ها همچنین شامل 5.2 میلیارد دلار وام تضمین شده بود که کاهشی 330 میلیون دلاری نسبت به سه ماهه قبل داشت، اما در صورتی که شرکت به وعده دسامبر 2022 خود مبنی بر صفر کردن وام ها در سال 2023 عمل کند، کارهای زیادی برای انجام باقی مانده است.

USDT تتر محبوب ترین استیبل کوین است که اکنون دارای ارزش بازار 84 میلیارد دلاری است. این شرکت همچنین تعدادی دیگر از ارزهای دیجیتال مرتبط با ارزهای فیات و طلا منتشر می کند. نرخ‌های بهره بالاتر، کسب‌وکار را کاملاً سودآور کرده است، به طوری که تتر اعلام کرد بازده سه ماهه دارایی‌هایش بار دیگر نزدیک به یک میلیارد دلار است.

 

 

 

 

 

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *