24 اردیبهشت, 1403 | May, 13, 2024
اخبار منتخب سردبیر

ترون در الگوی مثلث خود معامله می‌شود. چه چیزی در انتظار این رمزارز است؟

سکه بومی ترون TRX از ابتدای ماه جاری به سمت قیمت صعودی حرکت کرده است. ترون در هفته‌های گذشته اعلام کرده بود که به زودی با کوین پایدار الگوریتمی USDD خود وارد بازار می‌شود. از زمان این توسعه، پیش‌بینی‌ها باعث افزایش قیمت TRX شد.

TRX یکی از برترین برندگان در این صنعت بوده است. موضع صعودی باعث شد که سکه از سقف قیمت فوری خود عبور کند و به سمت مقاومت بعدی خود سوق پیدا کند. در نمودار، با توجه به جلسات معاملاتی گذشته طی ماه‌ها، سکه در یک الگوی مثلثی معامله می‌شود.

الگوی معاملاتی مثلثی خطوط حمایتی صعودی و سقف‌های قیمتی نزولی را برجسته کرده است. قیمت‌های TRX افزایش یافته‌است، اما حتی در اواسط ماه گذشته، سکه نزدیک به سطح حمایت حیاتی خود معامله می‌شود. قیمت سکه در نمودارها به دلیل سودآوری در زمان نگارش کمی کاهش یافت.

تحلیل قیمت ترون: نمودار یک روزه

ترون در نمودار یک روزه 0.081 دلار قیمت داشت

ترون در زمان نگارش این مقاله 0.081 دلار قیمت داشت. به زودی پس از لمس مقاومت 0.087 دلار، TRX متوجه کشش قیمت‌ها شد. این را می‌توان به سمت سود گرفتن اشاره کرد. هجوم زیاد خریداران در بازار نیز همین تقسیر را تایید می‌کند.

سقوط از سطح فعلی می‌تواند سکه را به نزدیکی سطح قیمت 0.075 دلار سوق دهد که TRX می‌تواند نزدیک به 0.067 دلار معامله شود. در روند صعودی، اگر قیمت‌ها اصلاح نشوند، TRX ممکن است با هجوم خریداران به بازار بیشتر افزایش یابد.

در صورت فشار صعودی، TRX می‌تواند در معاملات بعدی به سطح قیمت 0.090 دلار نزدیک شود. حجم TRX به رنگ سبز دیده شد و این نشان دهنده عملکرد مثبت قیمت است.

تحلیل تکنیکال

ترون شاهد افزایش تعداد خریداران در نمودار یک روزه بوده است.

ترون در حال حاضر در نمودار 24 ساعته کاملاً صعودی است. این را می‌توان گفت زیرا قیمت‌های سکه بالای خط 20-SMA دیده می‌شد که نشان می‌دهد خریداران شتاب قیمت را در بازار ایجاد کردند. سکه بالاتر از خط 50-SMA بود که این نیز نشانه‌ای از عملکرد مثبت قیمت است.

در زمان انتشار، TRX نیز بالاتر از خط 200-SMA معامله می‌شد که نشان‌دهنده روند صعودی بود. در شاخص قدرت نسبی، TRX افزایش تعداد خریداران را به تصویر می‌کشد، زیرا این اندیکاتور بالاتر از علامت 60 بود. همچنین رزرو سود را تأیید می‌کند زیرا سکه در معاملات قبلی بیش از حد خرید شده بود.

ترون حرکت صعودی را در نمودار یک روزه به تصویر کشید.

MACD حرکت صعودی قوی را در نمودار نشان داد. این اندیکاتور دچار یک متقاطع صعودی شد و هیستوگرام‌های سبز رنگ چشمک زد که در حال افزایش بودند. این به این معنی بود که گاوها هنوز در زمان نگارش فعال بودند.

شاخص حرکت جهت دار که حرکت بازار را به تصویر می‌کشد مطمئناً کاملاً صعودی بود زیرا -DI در زمان چاپ زیر خط +DI در نمودار قرار داشت. این نشان‌دهنده روند صعودی قیمت بود.

احتمال عقب نشینی قیمت پس از رالی را نمی‌توان رد کرد. TRX طی 24 ساعت گذشته افزایشی دو رقمی در قیمت ثبت کرده است. در هفته گذشته، TRX نزدیک به 29 درصد افزایش یافت.

منبع: newsbtc

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *