20 اردیبهشت, 1403 | May, 9, 2024
اخبار

توییت کریپتویی مک دونالد یک سیگنال عالی برای خرید بیت‌کوین بود

توییت غول فست فود، مک دونالد که وایرل هم شد ظاهرا پایین‌ترین حد اصلاح اخیر بیت‌کوین را نشانه گرفت.

 

به این دلیلِ که من گفتم wagmi

 McDonald’s (@McDonalds) February 4, 2022—

 

همانطور که توسط U.Today گزارش شد، گروهی که مقر آن در شیکاگو قرار دارد، در 24 ژانویه، روزی که بزرگترین رمزارز جهان به زیر سطح 33000 دلار سقوط کرد، سرمایه‌گذاران را که برای خارج کردن دارایی‌های پرخطر هجوم آوردند به باد تمسخر گرفتند.

این امر پس از آن اتفاق افتاد که اعضای برجسته جامعه کریپتو، از جمله مدیر عامل MicroStrategy، مایکل سیلر تصویری از خود با کلاه مک دونالد منتشر کرد و شروع به ساختن این جوک کرد باید شغلی در رستوران زنجیره‌ای مک دونالد بگیرد. برخی همچنین گفتند که نمودار بیت‌کوین پس از سقوط شبیه آرم طاق طلایی شرکت مک دونالد است.

شرکت‌های ارزهای دیجیتال نیز پس از انتشار توییت مک‌دونالد، شروع به تعامل با مک‌دونالد کردند. در پاسخ به تصویر Binance از میم Wojak، غول فست فود توییت کرد “wagmi friend”.

مک دونالد به شوخی، بهبود مداوم بازار را به این واقعیت نسبت داد که عبارت محبوب  (we’re all gonna make it) wagmi را در توییتر منتشر کرد که مخفف «ما همه موفق خواهیم شد» است.

بیت کوین در 5 فوریه به بالاترین حد دو هفته اخیر یعنی 41,983 دلار رسید. در زمان انتشار این مقاله، قیمت بیت کوین بالاتر از سطح ۴۱,۶۰۰ دلار است.

ماه گذشته، این غول فست فود همچنین ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا را ترول کرد و به او گفت که در ازای پذیرفتن Grimacecoin در تسلا، پرداخت‌های دوج‌کوین را در مک دونالد فعال خواهد کرد.

مک دونالد تنها فست فود زنجیره ای نیست که سعی دارد جامعه ارزهای دیجیتال را جذب کند. در سال 2021، برگر کینگ اعلام کرد که با Robinhood برای ارائه جوایز در ارزهای دیجیتال مختلف همکاری می‌کند.

در همین حال، Shiba Inu پس از همکاری با یک رستوران همبرگر مستقر در Naples به نام Welly’s، اکنون رستوران فست فود خود را دارد.

منبع

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *