15 اردیبهشت, 1403 | May, 4, 2024
اخبار منتخب سردبیر

دولت بایدن دستورالعمل اجرایی کریپتو را در اوایل فوریه منتشر می‌کند

بلومبرگ روز جمعه به نقل از منابع ناشناس گزارش داد، کاخ سفید در حال آماده‌سازی یک دستورالعمل اجرایی است که در اوایل ماه آینده منتشر می‌شود. در این دستورالعمل یک استراتژی جامع دولتی در مورد رمزارزها ترسیم می‌شود و آژانس های فدرال خطرات و فرصت‌های آن را تعیین می‌کنند.

بلومبرگ گزارش داد که این دستورالعمل کاخ سفید را در نقش مرکزی نظارت بر تلاش‌ها برای تنظیم سیاست‌ها و تنظیم دارایی‌های دیجیتال قرار می‌دهد.

آژانس‌های فدرال از سال‌ها قبل در حال مطالعه یا ارائه راهنمایی‌های نظارتی در مورد بخش دارایی دیجیتال بوده‌اند.

دفتر کنترل ارز (OCC)، SEC و CFTC نامه‌های راهنمایی، بیانیه‌های غیررسمی و تلاش‌های قانونی عمومی را برای هدایت جنبه‌های مختلف صنعت کریپتو با قوانین فدرال صادر کرده‌اند. اما این تلاش‌ها در یک سند یا توسط یک سازمان مشخص هماهنگ نشده است.

به گزارش بلومبرگ، مقامات ارشد دولت بایدن بارها برای بحث در مورد این دستورالعمل که در چند هفته آینده به رئیس جمهور ارائه خواهد شد، باهم ملاقات کرده‌اند.

قبلا در coindesk نقل شد که دولت بایدن در حال بررسی یک دستورالعمل اجرایی در مورد ارزهای دیجیتال است. این دستورالعمل آژانس‌های متعددی را شامل می‌شود و رویکردی مشترک برای صنعت ایجاد می‌کند. متأسفانه، با این واقعیت که در دولت کسی که در مورد کریپتو اطلاعات دارد وجود ندارد، کار متوقف می‌شد. باستثنا یکی از مشاوران که به دلیل مالکیت بیت‌کوین خود را از این موضوع معاف کرده است.

منبع

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *