9 اردیبهشت, 1403 | April, 28, 2024
اخبار اخبار فوری فاندامنتال مقالات منتخب سردبیر

قوانین IRS مستلزم گزارش داده‌های مربوط به تراکنش‌های 10 هزار دلاری رمزارز در سال 2024 است.

به گفته جری بریتو، مدیر اجرایی Coin Center، «معلوم نیست که چگونه می‌توان از دستورالعمل‌های گزارش‌دهی مالیات ارزهای دیجیتال در سال 2024 پیروی کرد».

 

جنبه‌هایی از لایحه زیرساختی که توسط جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده امضا شد، اکنون در حال اجرا هستند – از جمله مقرراتی که لازم است بسیاری از تراکنش‌های دارایی دیجیتال به ارزش بیش از 10000 دلار به سرویس درآمد داخلی (IRS) گزارش شود.

 

لایحه زیرساخت دو حزبی که توسط کنگره تصویب شد و در سال 2021 توسط پرزیدنت بایدن به تصویب رسید، الزامات کارگزاران را برای داشتن بسیاری از صرافی‌های رمزنگاری و متولیان گزارش تراکنش‌های ارزهای دیجیتال بیش از 10000 دلار به IRS افزایش داد. پس از تصویب این لایحه، بسیاری از قانون‌گذاران قوانین اضافی را برای «تثبیت» الزام گزارش‌دهی پیشنهاد کردند و ادعا کردند که جمع‌آوری اطلاعات مورد نیاز از کارگزاران دشوار یا غیرممکن است.

 

این لایحه کارگزاران رمزارز را موظف می‌کند تا اطلاعات شخصی تراکنش‌ها را از جمله نام فرستنده، آدرس و شماره تامین اجتماعی ظرف 15 روز به IRS گزارش کنند. این الزامات، با هدف کاهش اندازه شکاف مالیاتی در ایالات متحده، در ابتدا قرار بود در ژانویه 2023 اعمال شود و شرکت ها گزارش هایی را به IRS در سال 2024 ارسال کنند.

 

به گفته جری بریتو، مدیر اجرایی Coin Center، بسیاری از کاربران بدون راهنمایی IRS، «تطبیق با الزامات گزارش دهی را دشوار خواهند یافت». او حدس می‌زد که پرونده‌کنندگان تلاش خواهند کرد تا از قانون پیروی کنند، اما این خطر وجود دارد که گناهکار شناخته شوند.

 

«[I]اگر یک ماینر یا اعتبارسنجی پاداش‌های بلوکی بیش از 10000 دلار دریافت کند، نام، آدرس و شماره تأمین اجتماعی او را گزارش می‌کنند؟» گفت بریتو. «اگر در یک تبادل غیرمتمرکز زنجیره‌ای رمزارز برای کریپتو شرکت می‌کنید و بنابراین 10000 دلار ارز دیجیتال دریافت می‌کنید، چه کسی را گزارش می‌دهید؟ و با چه استانداردی باید اندازه گیری کنید که آیا مقدار یک ارز دیجیتال خاص معادل بیش از 10000 دلار است؟

 

تعهدات جدید گزارش مالیاتی کریپتو از اول ژانویه اعمال شد. اگر 10 هزار دلار یا بیشتر به صورت رمزنگاری دریافت می‌کنید، اکنون موظف هستید که تراکنش (شامل نام، آدرس، شماره SS و غیره) را در عرض 15 روز به IRS گزارش دهید و تهدید به اتهام جنایت می‌کنید.

 

ماهیت واقعا دشوار این نیاز زمانی مشخص می شود که شخصی چنین کمک مالی را انجام دهد، اما این کار را به صورت ناشناس با ارسال بیت کوین یا اتر به آدرس های عمومی ما انجام دهد. در آن صورت چه کسی را می‌توانیم به‌عنوان فرستنده فهرست کنیم؟

 

در ماه آگوست، Coin Center پیشنهاد داد که IRS یک معافیت حداقلی برای تراکنش‌های رمزنگاری ایجاد کند تا راه‌حلی برای ابهام ظاهری دستورالعمل‌های گزارش‌دهی، و همچنین عدم اعمال الزامات دولت برای اشخاص دوم تراکنش‌های ارز دیجیتال. IRS شروع به ملزم کردن مالیات دهندگان آمریکایی به گزارش تراکنش‌های دارایی دیجیتال در سال 2019 کرد، اما گسترش این الزامات تحت قانون زیرساخت‌های دو حزبی می‌تواند گزارش‌دهی را در سال 2024 دشوار کند.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *