12 اردیبهشت, 1403 | May, 1, 2024
اخبار منتخب سردبیر

نهنگ‌های بیت کوین به خرید بیت کوین ادامه می‌دهند


با وجود اقدام اخیر قیمت بیت کوین، نهنگ‌های بیت کوین همچنان به خرید و نگهداری بیت کوین ادامه می‌دهند. سرمایه‌گذاران بزرگ هر روز بیت کوین می‌خرند و با وجود عدم اطمینان فعلی در بازار، موقعیت خود را افزایش می‌دهند. در واقع، یک نهنگ بیت کوین وجود دارد که هر روز یک میلیون دلار بیت کوین اختصاص می‌دهد. این نشان می‌دهد که این سرمایه‌گذاران نسبت به آینده BTC خوش‌بین هستند.

نهنگ‌های بیت کوین همچنان بیت کوین می‌خرند

اقدام اخیر قیمت بیت کوین لزوماً نشان نمی‌دهد که سرمایه‌گذاران و دارندگان بزرگ در حال حاضر چه می‌کنند. این نهنگ‌های بزرگ بیت کوین به صورت روزانه بیت کوین می‌خرند بدون اینکه به قیمت یا عملکرد بیت کوین در بازار اهمیت دهند. آنها فقط هر روز سکه‌های بیشتری می‌خرند.

همانطور که توسط BitInfocharts گزارش شده است، یک نهنگ بیت کوین وجود دارد که روزانه یک میلیون دلار بیت کوین می‌خرد. او هر روز نزدیک به 25 بیت کوین خریداری می‌کند و این وجوه را به کیف پول خود اضافه می‌کند. این خریدها بدون در نظر گرفتن نوسانات قیمت در بازار است.

این نهنگ مدت زیادی است که بیت کوین می‌خرد. در واقع، از فوریه که این سرمایه گذار همچنان بیت کوین بیشتری را به ذخایر بیت کوین خود اضافه می‌کند. در زمان نگارش این مقاله، او بیش از 9700 بیت کوین داشت. با قیمت های فعلی، این معادل 412.5 میلیون دلار است.

با این وجود، این سرمایه‌گذار می تواند یک صرافی ارز دیجیتال یا یک واسطه ساده باشد که در حال خرید و فروش ارزهای مجازی به معامله‌گران دیگر است. بنابراین، ما ممکن است در مورد یک سرمایه‌گذار صحبت نکنیم، اما در عوض، می‌توانیم در مورد یک بورس یا یک شرکت بزرگ صحبت کنیم.

بلاتکلیفی در بازار بیت کوین

شایان ذکر است که بیت کوین ساعاتی پیش از 44500 دلار به 42000 دلار کاهش یافته‌است. اکنون قیمت بزرگترین ارز مجازی در حدود ۴۲۵۰۰ دلار تثبیت شده‌است. با این وجود، بلاتکلیفی در بازار وجود دارد و سرمایه‌گذاران توجه زیادی به آنچه بیت کوین در هفته‌ها و ماه‌های آینده می‌تواند انجام دهد، دارند.

نکته دیگری که باید در نظر بگیریم این است که 43000 دلار به نظر منطقه‌ای با مقاومت قوی است. این بسیار مهم است زیرا اگر سکه یک بار دیگر شروع به حرکت به سمت بالا کند، می‌تواند در آینده نزدیک بر بیت کوین تأثیر بگذارد.

در حال حاضر، روند قیمت بیت کوین مشخص نیست و ما نکات زیادی درباره اتفاقاتی که ممکن است در ماه‌های آینده با بیت کوین رخ دهد، نداریم. یک چیز واضح است، اگر پذیرش در سراسر جهان ادامه یابد، تقاضا در نهایت از پیشنهاد پیشی خواهد گرفت و باید شاهد افزایش قیمت بیت کوین یک بار دیگر باشیم.

منبع: usethebitcoin

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *