10 اردیبهشت, 1403 | April, 29, 2024
اخبار منتخب سردبیر

نهنگ برتر 222 بیت کوین خریداری کرد

بر اساس داده‌های WhaleStats، در ساعات اخیر، نهنگ‌‌ها دارایی‌هایی مانند بیت‌کوین، اتریوم و شیبا اینو را تصاحب کرده‌اند. این توکن‌ها جزو 10 توکن برتر خریداری‌شده در 24 ساعت گذشته هستند. اگرچه تراکنش‌های متفاوتی که شامل خرید دارایی‌های مختلف می‌شد توسط ردیاب بلاکچین گزارش شد، آخرین تراکنش BTC مربوط به یک نهنگ FTM بود که ۲۲۲ بیت کوین یا ۹,۴۱۸,۶۷۸ دلار ارزش داشت.

نهنگ به افراد یا شرکت‌هایی گفته می‌شود که سرمایه بسیار زیادی در یک یا چند رمزارز مثل بیت کوین داشته باشند و می‌توانند با هر حرکتی بازار را تحت تاثیر قرار دهند. از این نهنگ‌ها می‌توان به عنوان بزرگ‌ترین بازیکن‌های دنیای رمزارزها یاد کرد.

پیشرفت‌های اخیر در فضای بیت کوین

بیت کوین در 24 ساعت گذشته شاهد تحولات متفاوتی بوده است.

بر اساس بیانیه ای که روز چهارشنبه منتشر شد، گزارش شد که کمیسیون بورس و اوراق بهادار تایلند پرداخت با ارزهای دیجیتال را ممنوع کرده است. این بدان معناست که ممکن است به زودی پرداخت برای کالاها و خدمات با استفاده از رمزارز از آوریل غیرقانونی باشد.

اخبار مثبت دیگر در حالی منتشر می‌شود که ران دیسانتیس، فرماندار طرفدار رمزارز فلوریدا، طرح جدیدی را برای مشاغل در این ایالت اعلام کرده‌است که امکان پرداخت مالیات با دارایی‌های دیجیتال را فراهم می‌کند. دیسانتیس روز سه‌شنبه گفت که بسیاری از کسب‌وکارها می‌خواهند مالیات را به صورت رمزارز در فلوریدا بپردازند و ایالت روی آن کار می‌کند.

از سوی دیگر، ماینرهای بیت کوین روند انباشتگی را از سال گذشته ادامه می‌دهند. نمودار Glassnode نشان می‌دهد که ماینرها از آوریل سال گذشته تا فوریه 2022 به شدت بیت کوین انباشته کرده‌اند. پس از آن، منحنی نمودار در یک محدوده حرکت می‌کند. طبق نمودار، موجودی تجمعی ماینرهای بیت کوین پس از اندکی کاهش اکنون اندکی زیر 1825 بیت کوین است.

افزایش ناگهانی انباشت در بهار گذشته پس از افت شدید موجودی بیت کوین ماینرها آغاز شد.

منبع: U today

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *