10 اردیبهشت, 1403 | April, 29, 2024
اخبار منتخب سردبیر

وزارت کار ایالات متحده با حرکت Fidelity Investment برای سرمایه‌گذاری صندوق های بازنشستگی در 401(k) مخالف است

  • مقامات وزارت کار ایالات متحده تردید خود را در مورد برنامه Fidelity Investment برای اجازه‌دادن به سرمایه‌گذاران برای قرار‌دادن بیت کوین در حساب‌های 401 (k) خود ابراز کرده‌اند. به گفته یکی از مدیران ارشد، آنها معتقدند که این امر امنیت بازنشستگی آمریکایی‌ها را به خطر می‌اندازد.

سرمایه گذاران ممکن است صندوق های بازنشستگی خود را از دست بدهند

وزارت کار ایالات متحده معتقد است که رمزارزها یک محیط سوداگرانه و بی‌ثبات هستند.

در مصاحبه ای با وال استریت ژورنال، علی خاور، معاون وزیر موقت اداره امنیت مزایای کارکنان، گفت که آنها نگرانی‌های منطقی در مورد آنچه سرمایه‌گذاری Fidelity پیشنهاد می‌کند، دارند.

بخش آقای خاور مسئول تنظیم برنامه‌های بازنشستگی تحت حمایت شرکت در داخل وزارت کار است. او در این مصاحبه بیت کوین را حدس و گمانی توصیف کرد.

او گفت: «سر و صداهای زیادی در مورد «شما باید الان بپیوندید، وگرنه اگر نشوید عقب خواهید ماند» وجود دارد.

Fidelity در 26 آوریل اعلام کرد که کارگران می‌توانند از اواخر امسال تا 20 درصد از پس انداز بازنشستگی خود را در بیت کوین بگذارند. کارفرمایان ممکن است این محدودیت را کاهش دهند.

علاوه بر این، یک پست در وب‌سایت DOL به این نگرانی اشاره می‌کند که شرکت‌کنندگان ممکن است تصمیمات آگاهانه سرمایه‌گذاری نگیرند.

«در این طرح‌ها ممکن است از مشارکت‌کنندگان تازه‌کار در طرح‌هایی که امیدوار به بازدهی قابل‌توجه هستند مشارکت داشته باشد. اما آن‌ها آگاهی کمی از خطراتی که برای پس‌اندازهای بازنشستگی‌شان ایجاد می‌کنند دارند.»

شرکت‌های بیشتری می‌خواهند سرمایه‌گذاری بازنشستگی کریپتو را ارائه دهند

شرکت های دیگر در این تجارت نیز روی کالاهای مشابه کار می کنند. شرکت‌های خدمات مالی دائماً این سوال را مطرح می‌کنند که چگونه می‌توان به بهترین وجه یک گزینه سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال نسبتاً مطمئن در 401(k) و سایر برنامه‌های بازنشستگی با حمایت کارفرما ارائه کرد.

DOL تأکید می‌کند که ارائه‌دهندگانی که رمزارز را به عنوان یک گزینه بازنشستگی ارائه می‌دهند، باید اطلاعات کافی را در مورد خطرات ذاتی در این سرمایه‌گذاری ها به همه ارائه دهند. در حالی که DOL به صراحت برنامه‌های Fidelity را ممنوع نکرد، اعلام کرد که هر طرحی را که در اوایل ماه مارس سال جاری کریپتو یا اقلام مرتبط ارائه می‌کند را مورد بررسی قرار خواهد داد.

شورای حامی طرح آمریکا اخیراً از اعضای خود نظرسنجی کرد تا ببیند آیا هشدار وزارت کار بر نظرات آنها در مورد ارزهای دیجیتال تأثیر گذاشته است یا خیر. اکثر پاسخ دهندگان (57٪) اظهار داشتند که هرگز بیت کوین را به عنوان یک انتخاب سرمایه گذاری واقع بینانه در نظر نمی گیرند.

اگر طرح شما شامل ارز دیجیتال که یک طبقه دارایی بسیار بی ثبات است، باید با احتیاط قدم بردارید. ریسک برای رشد و تولید ثروت برای بازنشستگی ضروری است. اما باید اطمینان حاصل کنید که پرتفوی شما در معرض خطرات بالایی قرار نمی‌گیرد. در غیر اینصورت ممکن است پس انداز شما را با گذشت زمان پاک کند.

منبع: crypto.news

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *