18 اردیبهشت, 1403 | May, 7, 2024
اخبار منتخب سردبیر

ستاره هالیوود: کریپتو به‌عنوان یک بازیگر بزرگ در حال ظهور است

رایان رینولدز (Ryan Reynolds(، بازیگر معروف هالیوود، دیدگاه خود را در مورد ارزهای دیجیتال در مصاحبه‌ای با بلومبرگ به اشتراک گذاشت.

آقای بازیگر در رابطه با ارز دیجیتال گفت: «به نظر من شرکت‌ها کار خوبی انجام می‌دهند که دارند ارز دیجیتال را به نوعی ایمن‌تر و جریان اصلی‌تر تبدیل می‌کنند.» او افزود: «۹۰ درصد کلمه «کریپتو» «کریپت» است، بنابراین می‌دانم که چرا برخی افراد ممکن است از آن بیزار باشند یا از آن بترسند. با این حال فکر می کنم که کریپتو به‌عنوان یک بازیکر بزرگ در حال ظهور است. البته مدت‌هاست که به‌عنوان یک بازیکر بزرگ ظاهر شده است، بنابراین من شگفت‌زده نیستم.

او در مورد تبلیغات Super Bowl توسط شرکت‌های ارز دیجیتال و افراد مشهوری که در بسیاری از آنها نقش آفرینی می‌کنند، گفت: «من این را به عنوان شرکت‌های سازمانی می‌بینم که به دنبال ایجاد فضا در ذات خود هستند.» یکی از تبلیغات کریپتو که در Super Bowl این آخر هفته توجهات را به خود جلب کرد، تبلیغ Coinbase بود که در آن افراد مشهوری حضور نداشتند. رینولدز اظهار داشت: «گاهی اوقات، یک راه عالی برای انجام چنین کاری استفاده از افراد مشهور است. گاهی اوقات هم یک راه وحشتناک برای انجام این کار استفاده از افراد مشهور است… به طور کلی به نظر من آنها دارند کارشان را به خوبی انجام می‌دهند.»

این بازیگر هالیوود در ادامه گفت که من از قطعه‌ای که لبرون در آن بازی می‌کند لذت می برم. لبرون جیمز در تبلیغاتی برای صرافی ارزهای دیجیتال Crypto.com بازی می‌کند.

منبع

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *