16 اردیبهشت, 1403 | May, 5, 2024
اخبار منتخب سردبیر

کسب یک میلیون دلار با فروش سلفی‌های NFT در OpenSea

پسر 22 ساله اندونزیایی با فروش سلفی‌های NFT در OpenSea یک میلیون دلار به دست آورد. گوزالی پنج سال در مقابل کامپیوتر از خود سلفی گرفت که بعداً به NFT تبدیل و در دسامبر 2021 در OpenSea آپلود شد.

در گزارش آمده است که یک دانشجوی اندونزیایی با فروش نسخه‌های توکن غیرقابل تعویض (NFT) سلفی‌های خود در بازار OpenSea NFT، میلیونر شده است.

سلطان گوستاف الگوزالی ، دانشجوی 22 ساله علوم کامپیوتر از سمارنگ اندونزی، نزدیک به 1000 عکس سلفی را به عنوان NFT تبدیل کرد و فروخت. به گفته گوزالی ، او به مدت 5 سال، بین سال‌های 18 تا 22 سالگی از خود عکس گرفت تا وقتی به دوران تحصیل خود نگاه می‌کند آلبومی از آن دوران داشته باشد.

 

 من در حال آپلود عکس به nft در  lol https://t.co/E3Q4sBmN26#NFT #opensea pic.twitter.com/rD51rdcpzp
 Ghozali_Ghozalu (@Ghozali_Ghozalu) January 10, 2022—

 

سلفی‌های گوزالی در حالت نشسته یا ایستاده مقابل رایانه‌اش گرفته می‌شد که بعداً به NFT تبدیل شد و در دسامبر 2021 در OpenSea بارگذاری شد. این هنرمند قیمت هر سلفی NFT را 3 دلار تعیین کرد بدون اینکه انتظار داشته باشد کسی علاقمند به خریدن سلفی‌هایش باشد. گوزالی ضمن کسب درآمد از تصاویر بی‌روح خود گفت:

 

شما می توانید عکس‌هایم را مچاله کنید یا هر کار دیگری انجام دهید، اما لطفا از آن‌ها سوء استفاده نکنید وگرنه والدینم از من بسیار ناامید خواهند شد. من به شما ایمان دارم، پس لطفاً مراقب عکس‌هایم باشید.

 

پروفایل OpenSea غزالی

برخلاف انتظارات او، اعضای برجسته توییتر کریپتو با خرید و بازاریابی، حمایت خود را از او نشان دادند و همین امر باعث شد فروش NFTهای گوزالی مثل بمب صدا کند.

 

 گوزالی اتفاق افتاد…سال گوزالی @Ghozali_Ghozalu pic.twitter.com/HKOw7FZddj
 Arnold Poernomo (@ArnoldPoernomo) January 12, 2022—

 

به گزارش خبرگزاری فرانسه، با افزایش محبوبیت، یکی از NFT گوزالی به قیمت 0.247 اتر (ETH) در 14 ژانویه به ارزش 806 دلار در زمان خرید ه فروش رسید. این کارآفرین جوان با ارائه برخی اطلاعات پس‌زمینه همراه با سلفی‌ها، کمی اطلاعات شخصی هم اضافه می‌کند، که به نادر بودن NFT می‌افزاید.

 

هر عکس #NFT که می‌گیرم داستانی در پشت سر خود دارد
این عکس را در زمان واکسن دوم کرونا گرفتم https://t.co/pZfJKoKuc9
 Ghozali_Ghozalu (@Ghozali_Ghozalu) January 11, 2022—

بر اساس گزارش Lifestyle آسیا، در اوج فروش، NFT های سلفی گوزالی به قیمت 0.9 ETH، به ارزش تقریباً 3000 دلار به فروش رفت. مجموعه گوزالی متعاقباً به حجم کل تجارت 317 اتر، معادل بیش از یک میلیون دلار رسید. این هنرمند جوان همچنین اولین پرداخت مالیات خود را بر اساس این درآمد از طریق OpenSea انجام داد.

 

این اولین پرداخت مالیات من در زندگی من است https://t.co/VDa8KYYPGs
 Ghozali_Ghozalu (@Ghozali_Ghozalu) January 14, 2022—

منبع

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *