17 اردیبهشت, 1403 | May, 6, 2024
اخبار منتخب سردبیر

اپراتور شبکه موبایل آفریقای جنوبی قطعه زمینی را در متاورس خریداری کرد

اپراتور شبکه تلفن همراه MTN اخیراً پس از خرید 144 قطعه زمین دیجیتال در دنیای مجازی Ubuntuland به مبلغ نامشخصی، ادعای خود را به عنوان یکی از اولین شرکت‌های آفریقای جنوبی که وارد متاورس شده است، مطرح کرد.

MTN به دنبال تقویت تجربیات دیجیتالی کاربران است

اپراتور شبکه تلفن همراه آفریقای جنوبی، MTN، اخیراً 144 قطعه زمین دیجیتال را در متاورس Ubuntuland خریداری کرد. بنا بر گزارش‌ها، این خرید، MTN را به یکی از اولین شرکت‌ها در آفریقای جنوبی تبدیل می‌کند که وارد متاورس شده‌ است.

گزارش مایبرودباند (Mybroadband)  گفت که MTN اکنون 144 قطعه زمین به مساحت 12 متر مربع دارد.

برنیس ساموئلز (Bernice Samuels)، مدیر اجرایی گروه MTN برای بازاریابی، با تمجید از محوریت شرکت به متاورس، توضیح داد که چگونه این امر با اهداف آن‌ها تا سال 2025 مطابقت دارد. وی گفت:

«این دقیقاً همان چیزی است که استراتژی ما تا سال 2025 بر اساس آن است. هدف ما استفاده از روندهایی است که تجارب دیجیتالی و تعامل مشتریان را تقویت می‌کند. ما همیشه در خط مقدم تغییرات تکنولوژیکی و دیجیتال بوده‌ایم و برای فرصت‌های هیجان‌انگیزی که متاورس برای ما و مشتریانمان ارائه می‌کند زندگی می‌کنیم.»

اپراتور شبکه تلفن همراه MTN افزود که حضورش در متاورس نشان دهنده حمایت آن از نوآوری آفریقاست.

همچنین، از طریق این حضور در متاورس، MTN تلاش خواهد کرد تا آنچه را که موجب جذابیت برای مشتری خود می‌نامد، افزایش دهد. این کار از طریق مجموعه‌ای از تجربیات انجام می‌شود که با نقاط علاقه مصرف‌کننده مانند بازی و موسیقی ادغام می‌شوند.

منبع

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *