14 اردیبهشت, 1403 | May, 2, 2024
آلتکوین اخبار فاندامنتال منتخب سردبیر

بایننس در مقابل FTX: ژائو از «بازیکنان نابلد» برای اختلالات مبادلات ارزهای دیجیتال نام می‌برد

آشفتگی در معاملات کریپتو به یک رویداد تجاری مربوط می شود که در آن سفارش خرید یا فروش سرمایه گذار گیر می کند و در لیست پایین می آید و اجازه می دهد تا سفارشات تجاری جدیدتر انجام شوند.

ژائو مدیر عامل صرافی ارز دیجیتال Binance، پس از اطلاع از پدیده بدنام تریدهای تجاری در سایر صرافی‌های رمزنگاری، نگرانی معامله‌گران را برانگیخت. آشفتگی در معاملات کریپتو به یک رویداد تجاری مربوط می شود که در آن سفارش خرید یا فروش سرمایه گذار گیر می کند و در لیست پایین می آید و اجازه می دهد تا سفارشات تجاری جدیدتر از بین بروند.

در حالی که نگرانی‌های ژائو در مورد جیترها به صراحت هیچ صرافی خاصی را هدف قرار نمی‌داد، جامعه کریپتو در توییتر تصور می‌کرد که این یک حفاری در FTX است، یک صرافی رمزنگاری به رهبری سم بانکمن-فرید. CZ در پاسخ به واکنش جامعه که “جیترز” را به عنوان یک وضعیت شناخته شده و پذیرفته شده پیشنهاد می کند، افزود:

همه شما بچه ها می دانستید و چیزی نگفتید. ما باید با بازیکنان بد بجنگیم.»

ژائو در ادامه با معامله‌گران VIP در Binance تماس گرفت که ظاهراً اطلاع از فعالیت‌های تجارت غیرقانونی را تأیید کردند. ادعای غیرمستقیم علیه FTX کاملاً با جدول زمانی زمانی که شرکت بیمه سپرده فدرال (FDIC) دستور توقف و توقف را به صرافی و چهار شرکت ارز دیجیتال دیگر صادر کرد، مطابقت دارد.

طبق FDIC، FTX US، SmartAssets، FDICCrypto، Cryptonews و Cryptosec ظاهراً سرمایه‌گذاران را با ادعای اینکه محصولاتشان توسط FDIC بیمه شده است، گمراه کردند. در واکنش به این دستور، برت هریسون، رئیس FTX ایالات متحده، توییتی را حذف کرد که ادعاهای مخالف FDIC را نشان می داد.

با این حال، توییتر کریپتو به سرعت به موارد متعدد دیگری اشاره کرد که هریسون به دروغ ادعای بیمه FDIC را کرد.

در تلاشی برای کاهش سقوط آزاد، سم بنکمن مدیر عامل FTX قصد خود را برای همکاری با FDIC در آینده آشکار کرد و در عین حال این واقعیت را تکرار کرد که “FTX US بیمه FDIC نیست.”

در پاسخ، سم بنکمن از تصمیم FTX برای نظارت بر حساب‌های با استناد به انطباق با مبارزه با پولشویی (AML) حمایت کرد. با این حال، او این ادعاها را رد کرد و افزود: «اما این بدان معنا نیست که هیچ حسابی مسدود شده است». 

منبع cointelegraph

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *