10 اردیبهشت, 1403 | April, 29, 2024
آلتکوین اخبار فاندامنتال منتخب سردبیر

بایننس 5.6 میلیارد لونا کلاسیک را از چرخه حذف کرد

بر اساس بیانیه‌ی منتشر شده در روز دوشنبه، صرافی رمز ارز بایننس اعلام کرد که تاکنون، 1.8 میلیون دلار کارمزد معاملات روی جفت‌های اسپات و معاملاتی لونا کلاسیک، سوزانده است. این صرافی، 5.6 میلیارد توکن را از چرخه حذف کرده است.

 همانطور که توسط U.Today گزار ش شد، اخیرا توکن لونا کلاسیک، به دلیل وجود هیجانات پیرامون توکن سوزی بایننس، یک روند قیمتی محسوس را تجربه کرد. طی مدت اخیر، افراد در توییتر مشغول حدس زدن تعداد دقیق توکن‌هایی که باید سوزانده شوند، بوده‌اند.

در روز 26 سپتامبر، صرافی بایننس، استفاده از یک مکانیزم توکن سوزی و به دنبال آن، افزایش نایابی این توکن را تایید کرد. انتظار می‌رود که هر دوشنبه، این صرافی از نتایج توکن سوزی‌های خود گزارش ارائه دهد.

توکن‌ها از طریق ارسال آن‌ها به یک آدرس توکن سوزی معین، می‌توانند به طور دائمی از چرخه حذف شوند.

لونا، یکی از نویدبخش‌ترین پروژه‌های بلاکچین در صنعت به شمار می‌رفت، اما ریزش این پروژه در ماه می، منجر به غافلگیری افراد در صنعت شد.

ماه گذشته، علی‌رغم صدور اعلان قرمز اینترپل برای دو کوان، باقی مانده‌ی این توکن رشد غیرمنتظره‌ای را تجربه کرد. با توجه به داده‌های سایت Coingecko، در این لحظه لونا کلاسیک با افتی 3.7 درصدی در 24 ساعت گذشته، در سطح قیمت 0.00030 قرار دارد. هم اکنون ارزش کل این توکن حدود 2 میلیارد دلار است.

صرافی بایننس، 55 درصد از مجموع حجم معاملات لونا کلاسیک را در دست دارد.

منبع: U.Today

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *