12 اردیبهشت, 1403 | May, 1, 2024
اخبار اخبار فوری فاندامنتال مقالات منتخب سردبیر

برداشت روزانه بیت کوین رکوردها را به چالش می کشد زیرا 2 میلیارد دلار از مبادلات خارج می شود.

بیت کوین با سریع ترین سرعت از اواسط سال 2021 از مبادلات خارج می شود و در مسیر ثبت رکوردهای تاریخی جدید از نظر دلار آمریکا قرار دارد.

 

صرافی‌ها را با سریع‌ترین نرخ در سال‌های اخیر ترک می‌کند، زیرا اقدام قیمت بیت‌کوین برای رسیدن به بالاترین سطح تاریخ رقابت می‌کند. جیمز ون استراتن، پژوهشگر و تحلیلگر داده در شرکت بینش ارزهای دیجیتال CryptoSlate، در پستی در X در 3 مارس، برداشت های چند میلیارد دلاری بیت کوین را نشان داد.

 

انعکاس برداشت های صرافی بیت کوین در سال 2021:

 

سرمایه‌گذاران اصلی ممکن است هنوز به ارزهای دیجیتال بازنگشته باشند، اما در پس‌زمینه، صرافی‌های بیت‌کوین از ذخایر بیت‌کوین خالی می‌شوند.ون استراتن با آپلود داده‌های شرکت تجزیه و تحلیل زنجیره‌ای Glassnode نشان داد که تنها در اول مارس، برداشت‌ها حدود ۲ میلیارد دلار بوده است.او اظهار داشت: «فکر نمی‌کنم قبلاً چنین چیزی ندیده باشم.

 

«در مجموع در روز جمعه، کمی بیش از 2.3 میلیارد دلار بیت کوین از مبادلات خارج شد. یکی از بزرگترین برداشت ها در بیش از 5 سال.

 

 

به نظر می‌رسد خود گلس‌نود میزان خروج روزانه بیت‌کوین را تقریباً برابر با ۲۸ تا ۲۹ ژوئن ۲۰۲۱ نشان می‌دهد که در مجموع شاهد برداشت‌های رکوردی بودیم.ون استراتن به نقش صندوق‌های قابل معامله در مبادلات بیت‌کوین (ETF) اشاره کرد که تقریباً 200 میلیون دلار برای متولی Coinbase Pro ارسال می‌شود.

او ادامه داد: «بایننس حدود 400 میلیون دلار دید و در چند روز گذشته شاهد خروجی نسبتاً بزرگی بود.

 

Coinbase بقیه را دید. خروجی های بایننس موارد جالبی هستند زیرا هیچ ارتباطی با ETF ندارند.

 

 

گلس‌نود مجموع دارایی‌های بیت‌کوین موجود در پلتفرم تجاری اصلی را که نظارت می‌کند، تا 2 مارس 2286347 بیت کوین (142.5 میلیارد دلار) قرار می‌دهد. این کمترین مقدار از مارس 2018 است، زمانی که BTC/USD تنها 8000 دلار معامله شد.

 

سرمایه‌گذاران جدید بیت‌کوین در حال ورود هستند:

 

در همین حال، ارقام جداگانه‌ای که ترکیب بازار بیت‌کوین را ردیابی می‌کنند، نشان می‌دهد که موجودیت‌های جدید اکنون وارد بازار شده‌اند. در یکی از به‌روزرسانی‌های اخیر بازار Quicktake، Crypto Dan، یکی از مشارکت‌کنندگان پلتفرم تحلیل زنجیره‌ای CryptoQuant، تغییرات مداوم در سنین خروجی تراکنش‌های خرج نشده (UTXO) را ثبت کرد.

 

سکه‌های «جوان‌تر» بیشتری درگیر هستند، و سکه‌های «قدیمی‌تر» – که برای شش ماه یا بیشتر خفته‌اند – بیدار می‌شوند. او خلاصه کرد: «سرمایه‌گذاران جدید در حال ورود هستند و در آینده نزدیک می‌توان انتظار هجوم بسیاری از سرمایه‌گذاران «انفرادی» جدید را داشت.

 

در نهایت، این نسبت به شدت به کاهش خود ادامه خواهد داد و منجر به “بازار گاوی واقعی” مورد نظر ما خواهد شد.”

 

 

 

 

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *