23 اردیبهشت, 1403 | May, 12, 2024
اخبار منتخب سردبیر

تجزیه و تحلیل قیمت Solana، EOS، Tezos 

بازار کریپتو در دو روز گذشته شاهد موج عظیمی از فروش بود. بیت کوین تقریباً 10 درصد از 43.3 هزار دلار به 39.8 هزار دلار سقوط کرد و سولانا (Solana) و تزوس (Tezos) نیز ضررهای مشابهی را ثبت کردند. سولانا از زمان آزمایش مجدد نزولی 136 دلار در کوتاه مدت در یک روند نزولی قرار داشته است. EOS و Tezos نیز چشم‌انداز نزولی در بازه‌های زمانی کوتاه‌تر داشتند. با این حال، روز بعد از یک افت شدید، گاهی اوقات فرصت‌های خرید را ارائه می‌دهد.

سولانا (SOL)

SOL در هفته گذشته روند نزولی داشته است و در زمان نگارش این مقاله در منطقه 100 دلار معامله می‌شد. منطقه 98 تا 100 دلاری در گذشته به عنوان پشتیبان عمل کرده است و SOL می‌تواند از این منطقه جهش داشته باشد.

RSI (شاخص قدرت نسبی) در محدوده 31.15 بود و حرکت نزولی قوی نشان داد. OBV (شاخص حجم تعادلی) همچنین در ده روز گذشته در یک روند نزولی بوده است تا نشان دهد که فشار فروش بسیار قوی تر از خریداران بوده است. جهش به سمت 108 دلار ممکن است رخ دهد. منطقه 105 تا 108 دلاری ممکن است شاهد تشدید فشار فروش یک بار دیگر باشد.

EOS

EOS همچنین در روزهای اخیر حرکت نزولی قوی همراه با حجم فروش زیاد در بازار را نشان داده است. AO (شاخص نوسانگر مهیب) در زیر خط صفر قرار داشت، در حالی که خط A/R در چند روز گذشته به طرفین حرکت می کرد. این می تواند به جهش به 2.3 دلار اشاره کند.
سطوح پسوند فیبوناچی (زرد) که بر اساس حرکت پایین EOS از 2.34 دلار به 3.06 دلار ترسیم شد، نشان داد که سطوح گسترش 27.2 و 61.8 درصد در 2.15 دلار و 1.9 دلار قرار دارند.

یک جلسه دیگر که کمتر از 2.15 دلار است، احتمالاً شاهد کاهش EOS به 1.9 دلار خواهیم بود.

Tezos (XTZ)

RSI و حرکت قیمت در نمودار ساعتی Tezos یک واگرایی نزولی را نشان دادند. CVD همچنین به قلمرو مثبت صعود کرد تا نشان دهد که فشار خرید به سختی قوی‌تر از فشار فروش است.

ناحیه 3.1 تا 3.17 دلار (جعبه قرمز) می تواند در برابر جهش XTZ مقاومت کند. در جنوب، منطقه 2.84-2.9 دلاری می تواند پشتیبانی ارائه دهد. از این رو این مناطق می توانند فرصت‌های فروش و خرید را در چند روز آینده داشته باشند.

منبع: ambcrypto

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *