20 اردیبهشت, 1403 | May, 9, 2024
اخبار منتخب سردبیر

در حالی که ایالات متحده قرار است بالاترین نرخ تورم خود را گزارش کند بازار کریپتو خود را برای نوسانات آماده می‌کند

پس از یک نمایش قوی در ماه مارس و اوایل آوریل، بازار ارزهای دیجیتال تحت فشار شدید قرار گرفته است! سرمایه گذاران مشتاق هستند وجوه خود را به سمت دارایی‌های ریسک گریز سوق دهند، زیرا اعداد و نرخ تورم در حال افزایش هستند و فدرال رزرو در حال آماده‌شدن برای کاهش نقدینگی بازار با افزایش نرخ بهره است.

در دو روز گذشته، بازار کریپتو ثروت خیره کننده 170 میلیارد دلاری سرمایه‌گذاران را از بین برده است. در زمان انتشار، بیت کوین و بازار ارزهای دیجیتال 5 درصد کاهش یافته‌است و سطوح پشتیبانی اصلی را از دست داده‌اند.

همانطور که CoinGape گزارش داد، آرتور هیز، مدیرعامل BitMEX انتظار دارد تا ژوئن 2022 یک قتل عام بزرگ رمزارزها رخ دهد. هیز به ارتباط بین شاخص نزدک 100 (NDX) و بیت کوین اشاره می‌کند. او انتظار دارد که نزدک 100 به 10000 سطح و حتی پایین‌تر برسد. این مطمئناً به بازار ارزهای دیجیتال سرایت خواهد کرد. مدیر عامل BitMEX انتظار دارد بیت کوین (BTC) تا پایان ژوئن 2022 به 30000 دلار و اتر (ETH) به 2500 دلار برسد.

ارائه‌دهنده داده‌های زنجیره‌ای Santiment گزارش می‌دهد که FUD (ترس، عدم قطعیت و تردید) رو به رشدی در بازار ارزهای دیجیتال، به‌ویژه در اطراف اتریوم وجود دارد. همچنین اشاره می‌کند که این ممکن است فرصت‌هایی برای خرید ایجاد کند. Santiment گزارش می دهد:

«با ادامه کاهش ارزش بازار پس از ماه مارس باورنکردنی، #نزولی زیادی در محافل #کریپتو در جریان است. به ویژه #اتریوم حتی قبل از افزایش قیمت خود شاهد #FUD زیادی بوده است و ممکن است فرصت‌هایی #buythedip (برای خرید در افت قیمت) ایجاد شود».

تورم CPI ایالات متحده احتمالا به بالای 8 درصد می‌رسد

روز دوشنبه، 11 آوریل، جن ساکی، وزیر کاخ سفید، گفت که اعداد تورم ماه مارس ممکن است “فوق العاده بالا” باشد و آن را “افزایش قیمت پوتین” نامید. ساکی در جریان سخنرانی خود در جمع خبرنگاران گفت:

«ما انتظار داریم که تورم سرفصل ماه مارس به دلیل افزایش قیمت پوتین به طور فوق العاده‌ای افزایش یابد. ما انتظار داریم تفاوت زیادی بین تورم اصلی و اصلی وجود داشته باشد که منعکس کننده اختلالات جهانی در بازارهای انرژی و مواد غذایی است».

طبق انتظارات بازار، اعداد تورم می‌تواند به 8.4 درصد افزایش یابد و به بالاترین حد در چهار دهه گذشته برسد. با این حال، اگر عدد واقعی بیشتر شود، می‌توان انتظار اصلاح شدیدتری در بازار کریپتو داشت.

منبع: coingape

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *