18 اردیبهشت, 1403 | May, 7, 2024
تکنیکال منتخب سردبیر

تحلیل رمزارز DYDX، دوازدهم دی 1400

رمزارز dYdX در حال حاضر از سمت محدوده PRZ مشخص شده در تصویر، حمایت شده و این محدوده حمایتی از بازه 7.901 تا 8.262 تشکیل شده است. چنانچه در صورت ریزش بازار، این محدوده حمایتی از دست برود، خط 7.108 که درواقع همراستا با سطح حمایتی فیبوناچی نیز می‌باشد، می‌تواند به عنوان یک خط استاتیک حمایتی مناسب، عمل کند و انتظار بازگشت قیمت از این سطح را داشته باشیم.

به صورت کلی اگر شرایط خاصی در بازار ایجاد نشود، انتظار رشد این رمزارز بیشتر است. در اسیلاتور RSI نیز خط روند نزولی شکسته شده و بعد از کامل شدن پولبک، می‌توان انتظار روند صعودی را متصور شد.

در تایم فریم 4 ساعته با توجه به حمایت خوبی که از سمت محدوده PRZ دارد و همچنین Shadow‌هایی که به این محدوده زده شده است، درواقع تاییدی بر این نکته می‌باشد که محدوده حمایتی به خوبی عمل کرده است و می‌تواند این رمزارز را به سمت سطوح بالاتر قیمتی، هدایت کند.

تحلیل ارائه شده یک سیگنال نیست و درواقع یک سناریو پیش‌بینی از شرایط آتی بازار است و اگر این تحلیل، با تحلیل شما همراستا است می‌توانید از آن استفاده کنید.

نوشته های مرتبط

  1. سلام مرسی از پیج و سایت عالیتون❤️ نظرتون در مورد floki چیه؟ یا پروژه dag coin کلاهبرداری هست؟

    • پارسا خسروی says:

      سلام و عرض ادب
      فلوکی میم کوین هست و خیلی بنیاد و اساس خاصی نداره، هرچند ممکنه رشد چشمگیری هم داشته باشه اما از نظر بنیادی برای سرمایه گذاری مناسب نیست
      در رابطه با دگ کوین هم از نگاه ما پروژه پانزی هست و ورود بهش توصیه نمیشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *