17 اردیبهشت, 1403 | May, 6, 2024
اخبار منتخب سردبیر

جف بزوس اکنون یکی از بنیانگذاران دوج کوین را در توییتر دنبال می‌کند

توئیت‌های متعددی امروز وجود داشت که بنیانگذار آمازون و مدیر عامل سابق آن، میلیاردر جف بزوس (Jeff Bezos)، بیلی مارکوس (Billy Markus) از بنیانگذاران DOGE در توییتر را فالو کرده است.

آمازون رمزارز قبول نمی‌کند. اگرچه در چند سال گذشته، برای مدتی شایعات اینگونه ادعا می‌کردند. در ماه آوریل، اندی جاسی، مدیرعامل فعلی آمازون به CNBC گفت که این شرکت ممکن است به طور بالقوه فروش NFTها را آغاز کند و از رمزارزها در آینده‌ای نسبتا دور استفاده کند.

سال گذشته، در ماه ژوئیه، شرکت فضایی جف بزوس، Blue Origin، وی را به فضا فرستاد. اندکی پس از آن که ریچارد برانسون (Richard Branson)، بنیانگذار ویرجین گالاکتیک (Virgin Galactic)، با سفینه خود به فضا رفت. حالا بزوس رقیب ایلان ماسک و اسپیس ایکس (SpaceX) است، هرچند که ماسک هنوز به فضا پرواز نکرده است.

ماسک یکی از طرفداران بزرگ دوج کوین است و پس از معامله اخیر او برای خرید توییتر (که هنوز بسته نشده است)، بسیاری از ارتش DOGE معتقدند که این میم کوین به نوعی در غول رسانه‌های اجتماعی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

برخی از طرفداران DOGE معتقدند که دنبال کردن بزوس از بیلی مارکوس «معنی زیادی برای DOGE» دارد. این احتمالاً نشان می‌دهد که بنیانگذار آمازون در حال آشنا شدن با دوج کوین است.

منبع: U.today

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *