17 اردیبهشت, 1403 | May, 6, 2024
اخبار منتخب سردبیر

دوج کوین پس از اعلام ماسک برای خرید توییتر به اوج رفت

پس از اینکه ایلان ماسک، رئیس جدید توییتر رسماً خرید پلتفرم رسانه اجتماعی را به قیمت 54.20 دلار به ازای هر سهم (در مجموع حدود 44 میلیارد دلار) اعلام کرد، دوج کوین (Dogecoin) تا بیش از 20 درصد افزایش یافت.

سهام توییتر در روز دوشنبه 5.66 درصد افزایش یافت و در حال حاضر در حدود 51.7 دلار معامله می‌شود که پس از ساعت 0.41 درصد افزایش به 51.91 دلار رسید.

اگر همه چیز خوب پیش برود، انتظار می‌رود که معامله در سال جاری بسته شود.

دوج کوین از خرید ماسک سود می‌برد

دوج کوین، یک ارز دیجیتال آلتکوین که در سال 2013 بر اساس میم محبوب Doge تأسیس شد و یکی از سکه‌های رنگارنگ در طیف ارزهای دیجیتال است، نیز از این خرید توییتر توسط ماسک سود می‌برد.

بر اساس داده‌های CoinMarketCap، در زمان نگارش این مقاله، ارز دیجیتال میم در 24 ساعت گذشته حدود 17.58 درصد افزایش یافته‌است. در حال حاضر دوج کوین از نظر ارزش بازار با 19,983,688,904 دلار در رتبه دهم قرار دارد.

به عنوان یکی از مدافعان قوی دوج کوین (DOGE) و سایر سکه‌های میم با مضمون شیبا اینو، پست ایلان ماسک باعث شد تا Dogecoin در ماه مه گذشته به بالاترین سطح خود یعنی 67 سنت برسد.

ماسک در 8 می توئیت «Dog Daddy on SNL» را منتشر کرد. وی اعلام کرد که میزبان «شوی شنبه شب» به عنوان «Dog Daddy» خواهد بود. این توییت احساسات مثبت سرمایه گذاران را نسبت به Dogecoin، ارز دیجیتال مبتنی بر میم به سرعت بیش از 30 درصد افزایش داد.

ماسک روز دوشنبه در بیانیه ای گفت:

«آزادی بیان بستر یک دموکراسی کارآمد است و توییتر میدان دیجیتال شهر است که در آن موضوعات حیاتی برای آینده بشریت مورد بحث قرار می‌گیرد.»

رئیس برجسته تسلا اغلب در حال توئیت در مورد Dogecoin و این دارایی های کریپتو از طریق توییتر است.

تسلای ماسک همچنین یکی از بزرگترین خریداران شرکتی بیت کوین است. ماسک به احتمال ادامه پذیرش پرداخت بیت کوین برای خودروهای الکتریکی خود در آینده نزدیک اشاره کرده است.

منبع: Blockchain.News

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *