11 اردیبهشت, 1403 | April, 30, 2024
اخبار منتخب سردبیر

رابینهود تراست‌های بیت کوین و اتریوم گری اسکیل را فهرست می‌کند

شرکت خدمات مالی رابینهود (Robinhood) اعلام کرد که شرکت تراست‌ بیت کوین گری اسکیل (GBTC) و شرکت تراست‌ اتریوم گری اسکیل (ETHE) را در فهرست خود قرار داده است. مشتریان رابینهود اکنون می‌توانند به محصولات سرمایه‌گذاری رمزنگاری بیت کوین یا اتریوم دسترسی داشته باشند بدون اینکه واقعاً صاحب ارزهای دیجیتال باشند. مشتریان حساب کارگزاری شرکت اکنون می‌توانند سهام و گزینه‌های GBTC و ETHE را بدون کمیسیون خریداری یا بفروشند.

افزودن محصولات سرمایه گذاری GBTC و ETHE در فهرست رابینهود در پی رونمایی این شرکت از کیف پول رمزنگاری خود را در هفته اول آوریل انجام شد. در 12 آوریل 2022، رابینهود شیبا اینو (SHIB)، Compound (COMP)، پالیگان (MATIC) و سولانا (SOL) را فهرست کرد.

GBTC و ETHE در رابینهود فهرست شد

موسس و مدیر عامل گروه ارز دیجیتال (DCG) گری اسکیل، بری سیلبرت، از دیدن لیست GBTC و ETHE در فهرست رابینهود بسیار هیجان زده شد. سیلبرت در توییتی نوشت: «بالاخره. اکنون می‌توانید تراست‌ بیت کوین گری اسکیل و تراست‌ اتریوم گری اسکیل را در رابینهود معامله کنید.»

آمارهای سال تا به امروز نشان می‌دهد که GBTC در حدود 46.63 درصد و ETHE هم 44.08 درصد کاهش یافته‌است. گری اسکیل اخیرا فرم 10 را برای Zcash Trust، Stellar Lumens Trust و Horizen Trust در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) ثبت کرده‌است.

گری اسکیل همچنین در حال تلاش برای تبدیل اعتماد خود به یک صندوق قابل معامله در بورس (ETF) است. با این حال، SEC مانعی برای ظهور ETFهای اسپات بیت کوین  بوده‌است و رگولاتور ایالات متحده هنوز ETF بیت کوین را تایید نکرده‌است.

Michael Sonnenshein مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری گری اسکیل اخیراً در مصاحبه ای توضیح داد که SEC احتمالاً می‌تواند قانون رویه اداری را نقض کند اگر ETF اسپات بیت کوین به طور کامل رد شود.

کریگ سالم، مدیر ارشد حقوقی شرکت، توضیح داد که اگر تراست به یک ETF تبدیل شود، فرآیند تبدیل چگونه خواهد بود. سالم توضیح داد: «قیمت سهام GBTC احتمالاً مطابق با NAV معامله خواهد شد. سپس، سهام از OTCQX به NYSE Arca عرضه خواهد شد.»

شرکت سرمایه گذاری گری اسکیل همچنین از مردم می‌خواهد تا در تلاش برای جلب موافقت تنظیم‌کننده ایالات متحده با تبدیل GBTC به ETF مشارکت کنند.

قبل از افزودن بیت کوین تراست و اتریوم تراست گری اسکیل، رابینهود توسعه اروپایی خود را آغاز کرد و اخیراً شرکت کریپتو بریتانیا Ziglu را خریداری کرد. ولادیمیر تنف، از بنیانگذاران و مدیرعامل رابینهود، در مورد اینکه چگونه DOGE می‌تواند با ایلان ماسک تسلا مقیاس شود، بحث کرد.

منبع: Bitcoin.com

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *