19 اردیبهشت, 1403 | May, 7, 2024
آلتکوین اخبار فاندامنتال منتخب سردبیر

سوزانده شدن نزدیک به نیمی از ذخایر اولیه‌ی شیبا

بر اساس سایت Shib-Burn-Tracker.Com، از آغاز ماه سپتامبر، حدود 329 میلیون شیبا سوزانده شده است.

توکن‌های شیبا، به طور روزانه و به دفعات متعدد جهت مقابله با معضل مازاد ذخایر، سوزانده می‌شوند. طی 30 روز گذشته، بزرگترین توکن سوزی روزانه در روز 31 آگوست و با مقدار حدود 455 میلیون شیبا رقم خورد.

ذخیره‌ی اولیه‌ی شیبا نزدیک به 1 کوادریلیون توکن بود، رقمی که مانع از توانایی جریان ورودی سرمایه جهت اعمال تاثیر مثبت بر قیمت توکن می‌شود.

جامعه‌ی شیبا روی سطح قیمت 0.01 دلار هدفگذاری کرده است، اما جهت دستیابی به این قیمت بر اساس ذخایر در چرخه‌ی فعلی این توکن، ارزش بازار شیبا باید به نزدیک 5.5 تریلیارد دلار برسد، رقمی که بیش از 5.5 برابر ارزش بازار فعلی به شمار می‌رود.

از طریق توکن سوزی، به مرور زمان میزان ذخایر در چرخه کاهش یافته و از دید نظری، باید قیمت شیبا افزایش یابد.

سایت Shibburn.Com  تاثیر توکن سوزی‌ها تا به امروز را نشان می‌دهد. بر اساس نمودار مشاهده شده در این سایت، این پروژه در حال نزدیک شدن به سوزاندن نصف ذخایر ابتدایی خود است. هرچند، با توجه به بزرگی رقم یک کوادریلیون، جهت رسیدن به این نقطه با توکن سوزی چندین میلیون توکن در روز، کمی زمان لازم است.

در همین حال، از روز 12 جولای، شیبا در حال ثبت افت‌ها در سطح بالاتری بوده است. این موضوع منجر به رشد تدریجی در قیمت شده است. هرچند، مشابه تمام آلت کوین‌ها طی این بازار نزولی، شیبا نسبت به اوج قیمت تاریخی خود در روز 28 اکتبر 2021 در سطح قیمت 0.000086 دلار، حدود 85 درصد افت کرده است.

در حال حاضر، شیبا با رشدی 1.5 درصدی در 24 ساعت اخیر، در سطح قیمت 0.000012 دلار قرار دارد.

منبع: Cryptoslate

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *