15 اردیبهشت, 1403 | May, 4, 2024
اخبار منتخب سردبیر

ضررهای بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) باعث فاجعه در معاملات فیوچرز می‌شود

بیت کوین و آلتکوین‌های اصلی نتوانستند به سمت بالاتر حرکت کنند و باعث انحلال گسترده سفارش‌های طولانی در چند ساعت گذشته شد. دو ارز دیجیتال بزرگ بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) در چند ساعت گذشته نزدیک به 5 و 6 درصد سقوط کرده‌اند.

بازار کریپتو به شدت سقوط کرد

طبق داده‌های Coinglass، بازار کریپتو در 4 ساعت گذشته شاهد انحلال کلی 123 میلیون دلاری بود که 95 درصد از انحلال‌ها را سفارشات طولانی تشکیل می‌داد. علاوه بر این، در 24 ساعت گذشته، 75 هزار معامله‌گر با مجموع نقدینگی‌ها به ارزش بیش از 225 میلیون دلار منحل شدند. همچنین، صرافی کریپتو Okex شاهد 98 درصد انحلال بود که بزرگترین سفارش انحلال به ارزش 3.33 میلیون دلار بود.

قیمت بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) در 24 ساعت گذشته نتوانسته‌اند سطوح کلیدی خود را حفظ کنند. در چهار ساعت گذشته، بیت کوین 5 درصد و اتریوم 6 درصد کاهش یافت و قیمت فعلی به ترتیب نزدیک به 38947 دلار و 2917 دلار معامله شد. قیمت هر دو بیت کوین و اتریوم به پایین‌ترین حد خود در یک ماه گذشته رسیده است.

سایر رمزارزها نیز کاهش یافتند. در 24 ساعت گذشته، قیمت‌های XRP، Cardano، Solana، Terra، Avalanche و Dogecoin نزدیک به 6 درصد کاهش یافته است.

بازار کریپتو در هفته گذشته در بحبوحه افزایش نرخ بهره فدرال رزرو و تصمیمات سیاست پولی و ادامه احساسات منفی در بازار در روند نزولی قرار داشت.

قیمت بیت کوین و اتریوم در یک هفته بیش از 7 درصد کاهش یافت

قیمت بیت کوین و اتریوم در نتیجه فروش کوتاه مدت و رزرو سود در 7 روز گذشته به پایین ترین سطح یک ماهه خود سقوط کرده است. طبق پلتفرم زنجیره‌ای Santiment، هر دو بزرگ‌ترین ارزهای دیجیتال در هفته گذشته نشانه‌هایی از تسلیم شدن را نشان می‌دهند و معامله‌گران با ضرر می‌فروشند. علاوه بر این، تحلیلگران ارزهای دیجیتال نیز در مورد سقوط بیت کوین و اتریوم به زیر سطوح کلیدی هشدار داده‌اند.

قیمت بیت کوین (BTC) در صورت شکستن به زیر سطح حمایت 37 هزار دلاری ممکن است بیشتر سقوط کند. همچنین، اگر قیمت اتریوم (ETH) به زیر سطح 28 هزار دلار برسد، ممکن است شاهد فروش بیشتری باشد. با این حال، خرید نهنگ ممکن است یک حرکت صعودی در بازار کریپتو ایجاد کند.

منبع: coingape

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *