14 اردیبهشت, 1403 | May, 3, 2024
آلتکوین اخبار اخبار فوری منتخب سردبیر

قاضی به FTX ورشکسته اجازه داد تا دارایی های رمزنگاری خود، از جمله BTC و SOL را بفروشد.

وکلای FTX پرونده ای را به دادگاه ورشکستگی ایالات متحده برای ناحیه Delaware ارسال کرده بودند و از آن درخواست مجوز برای فروش، سهام و محافظت از دارایی های رمزنگاری آن به منظور بازپرداخت طلبکاران را داشتند.

 

 

قاضی دادگاه ورشکستگی ناحیه Delaware در روز چهارشنبه حکم داد که صرافی کریپتو FTX می تواند دارایی های رمزنگاری خود را برای بازپرداخت طلبکاران بفروشد و سرمایه گذاری کند. در یک جلسه دادگاه، قاضی جان دورسی گفت که او این طرح را تایید کرد و دو ایراد مخالف این طرح را رد کرد. این به صرافی ورشکسته اجازه می‌دهد تا دارایی‌های کریپتو خود را که ارزش آن بیش از 3.4 میلیارد دلار است را بفروشد، سهام‌دار کند و پوشش دهد.

 

یک وکیل به نمایندگی از کمیته موقت مشتریان FTX از این طرح در طول جلسه حمایت کرد، در حالی که یک وکیل کمیته طلبکاران بدون وثیقه گفت که همه طرف های درگیر به دنبال تسریع روند هستند. او گفت: «هر چه زودتر بتوانیم این روند را به جریان بیندازیم، بهتر است.

 

FTX در ماه آگوست پرونده ای را با درخواست مجوز برای مشارکت در این فعالیت ها ارائه کرد، با این استدلال که پوشش دارایی های رمزنگاری شده خود به بدهکاران [FTX] اجازه می دهد تا خطر کاهش احتمالی را قبل از فروش چنین بیت کوین یا اتری محدود کنند، در حالی که «دارایی های دیجیتال خاصی را به خطر می اندازند».

با توجه به تشکیل پرونده توسط وکلای FTX، با ایجاد بازدهی کم ریسک در دارایی‌های دیجیتال غیرفعال آنها، … به نفع دارایی‌ها – و در نهایت طلبکاران – خواهد بود. قاضی در مورد اینکه آیا مقامات FTX می توانند بگویند چه کسی دارایی ها را سپرده است یا خیر، سؤالاتی پرسید.

 

قاضی در مورد اینکه آیا مقامات FTX می توانند بگویند چه کسی دارایی ها را سپرده است یا خیر، سؤالاتی پرسید. یک وکیل نماینده این صرافی گفت: «نظر [FTX] این است که دارایی های دیجیتالی که ما می فروشیم دارایی های بدهکاران است.

یک وکیل دیگر گفت که دارایی ها همه در یک استخر هستند و “قابل ردیابی برای مشتری نیست.” صرافی همچنین خواستار استخدام Mike Novogratz از Galaxy Digital به عنوان مشاور شد. FTX در اوایل این هفته فاش کرد که دارای 1.16 میلیارد دلار سولانا (SOL) – تقریباً 16 درصد از عرضه برجسته توکن – و حدود 560 میلیون دلار بیت کوین (BTC) است. بقیه دارایی‌های آن شامل توکن‌های کمتر شناخته‌شده غیر نقدی است.

 

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *