16 اردیبهشت, 1403 | May, 5, 2024
اخبار منتخب سردبیر

لونا: چرا یک اوج قیمت جدید کل داستان را به ما نمی‌گوید

لونا (LUNA) در حال حاضر از توجه مطبوعات و عشق سرمایه‌گذاران لذت می برد. اما، آیا این به این معنی است که ترا (Terra) از نظر پذیرش بهتر شده است؟ همانطور که پیش می‌رود، شواهدی برای حمایت از هر دو طرف مطبوعات و طرفداران وجود دارد.

تلاش بیشتری لازم است

ترای لونا طی هفته گذشته 26.12% جهش کرد و در حوالی زمان انتشار با قیمت 114.47 دلار معامله شد. این، همراه با تاریخچه افزایش‌های نجومی LUNA، باید انگیزه زیادی برای توسعه دهندگان باشد تا به رشد پروژه آن کمک کنند.

با این حال، فعالیت‌های توسعه هنوز با سطوحی که LUNA قبلا دیده بود فاصله دارد. در واقع، در زمان نوشتن این مقاله سرعت توسعه لونا به سمت پایین حرکت می‌کند.

Santiment

علاوه بر این، حجم LUNA در واقع کاهش یافته است، علی رغم یک تجمع هفتگی چشمگیر که آن را به یک اوج قیمت جدید برد. از لحاظ تاریخی، افت پس از افزایش قیمت در حجم LUNA با اصلاح قیمت همراه بوده است.

باید دید در آینده نزدیک هم همین اتفاق خواهد افتاد یا خیر.

Santiment

با هم شنا کنید، با هم غرق شوید

همانطور که اعلام شد، با 30.67 میلیارد دلار کل ارزش قفل‌شده دارایی‌ها (TVL) ترا هنوز در زمان انتشار در حال رشد بود. با توجه به عملکرد نسبتا خوب کوین و TVL، ممکن است استراتژی خرید بیت کوین تهاجمی Terra برای حمایت از استیبل کوین Terra USD [UST] نیز اعتماد سرمایه‌گذاران را افزایش دهد.

در واقع، Do Kwon، یکی از بنیانگذاران آزمایشگاه Terraform، قبلاً گفت:

بنابراین ما اخیراً اعلامیه‌هایی را منتشر کرده‌ایم که به موجب آن یک ذخیره بزرگ غیرمتمرکز فارکس را در قالب بیت‌کوین راه‌اندازی می‌کنیم. بنابراین ما در ابتدا این ذخیره را با حدود 3 میلیارد دلار دارایی تشکیل داده‌ایم. و ما در حال تبدیل همه آن دارایی‌های بیرونی به بیت‌کوین هستیم و سپس برنامه‌هایی برای افزایش آن به درصد قابل توجهی از ارزش بازار دلار در سال آینده داریم.

طبق آخرین آمار، گارد بنیاد LUNA Terra بیش از 1 میلیارد دلار بیت کوین داشت. در حالی که این استراتژی می تواند به زودی توسط سازندگان پروژه های بیشتری اتخاذ شود، این احتمال وجود دارد که Terra، به دلیل اندازه و حضور در بازار، مزیت محرک اول را در اینجا داشته باشد.

با این حال، در زمان انتشار، نسبت NVT UST در حال افزایش بود، که نشان دهنده ارزش بیش از حد دارایی است. این به نوبه خود می تواند اثرات زیادی بر LUNA داشته باشد.

لونا

Santiment

از سوی دیگر، در حال حاضر نگاه‌های منتقد زیادی به Tether [USDT] وجود دارد، که حمایت آن مدت‌ها منبعی از رمز و راز و جنجال بوده است.

و برندگان عبارتند از. . .

علیرغم رالی دو رقمی هفتگی LUNA، مساری (Messari) دریافت که سولانا (SOL) و اولانچ (AVAX) بهترین عملکردها را داشتند. در همین حال، LUNA از نظر بازده تجمعی، مقام سوم را کسب کرد.

بازده بخش

این هفته سومین هفته متوالی است که بازارها به استثنای بخش بازی، بازدهی کلی مثبت را تجربه کرده اند. بخش DeFi بهترین عملکرد هفته را داشت و بازدهی 13.91٪ را به ارمغان آورد.

دارایی های برتر

سولانا (SOL) در این هفته بهترین عملکرد را در بین 10 دارایی برتر از نظر ارزش بازار داشت و 21.3 درصد سود را تضمین کرد. آوالنچ (AVAX) با 11.4 درصد بازدهی بهترین عملکرد بعدی را داشت. پس از نزدیک Terra (LUNA) بود که در حال حاضر در قلمرو ATH قرار دارد.

منبع: ambcrypto

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *