14 اردیبهشت, 1403 | May, 3, 2024
اخبار منتخب سردبیر

مدیر عامل بایننس راجع به سرمایه‌گذاری این صرافی در Terra LUNA شفاف‌سازی کرد

سقوط اکوسیستم Terra بازار کریپتوها را تکان داده است زیرا قیمت ارز دیجیتال LUNA از زمانی که یکی از 5 ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار به شمار می‌رفت، کاهش یافت. با این حال، در میان همه درام‌های جاری، برخی شایعات در توییتر منتشر شد مبنی بر اینکه صرافی ارز دیجیتال بایننس یکی از سرمایه‌گذاران بزرگ در اکوسیستم Terra LUNA است.

Changpeng Zhao (CZ)، مدیر عامل بایننس در توییتر نوشت:

«ابتدا، من باید به دروغ‌هایی که در توییتر کریپتو منتشر می‌شود، بپردازم. بایننس در دور دوم جمع آوری سرمایه Luna شرکت نکرد و ما هیچ UST را خریداری نکردیم. آزمایشگاه بایننس در سال 2018 3 میلیون دلار در Terra (بلاک چین لایه 0) سرمایه گذاری کرد. UST خیلی دیرتر پس از سرمایه‌گذاری اولیه ما آمد.»

علاوه بر این، ژائو گفت که بایننس در چهار سال گذشته در چندین پروژه‌های رمزنگاری سرمایه‌گذاری کرده است. برخی از آنها بهتر عمل کرده‌اند در حالی که برخی دیگر پودر شده‌اند. CZ توضیح داد: «سرمایه‌گذاری‌ها اینگونه کار می‌کنند.»

CZ: ترا در مورد ذخایر بیت کوین خود چه می‌کند؟

از زمان فروپاشی اکوسیستم Terra، برخی از بازیگران بازار راه‌هایی را برای بهبود از این وضعیت پیشنهاد کرده‌اند. یکی از آخرین پیشنهادها، هاردفورک Terra 2.0، ایجاد یک اسنپ شات از هلدینگ‌ها قبل از شروع فروپاشی، و ارائه LUNA 2.0 جدید به دارندگان LUNA بود.

او همچنین این سوال را مطرح کرد که Terra در مورد تمام ذخایر بیت کوین خود که برای محافظت از دلار ایالات متحده آمریکا قرار دارد، چه می‌کند. او پرسید «آیا این بیت کوین ها نباید ابتدا برای بازخرید UST استفاده شوند؟». مدیر عامل Binance در آخرین موضوع خود همچنین اشاره می کند:

«در چند روز گذشته تلاش زیادی کردیم تا از جامعه ترا حمایت کنیم. در توییت‌هایم، من به سادگی به مسائل احتمالی از منظر خود اشاره می‌کنم. مینت کردن، فورک کردن، ارزش ایجاد نمی‌کند. بازخرید و سوزاندن کار می‌کند، اما نیاز به بودجه دارد. وجوهی که ممکن است تیم پروژه نداشته باشد. در این راستا مایلم شفافیت بیشتری از سوی آنها مشاهده شود.»

منبع: coingape

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *