17 اردیبهشت, 1403 | May, 6, 2024
اخبار منتخب سردبیر

جو روگان: بیت کوین اکنون یک ارز قابل دوام است و دولت از این می‌ترسد

  • جو روگان، مجری برنامه The Joe Rogan Experience، بیت کوین را به اینترنت اولیه تشبیه کرد. وی با اشاره به اینکه اکنون ارز دیجیتال «یک شکل ارز قابل دوام» است که «در واقع می‌توانید با آن چیزهایی بخرید»، گفت: «دولت از این می‌ترسد.»

جو روگان، بیت کوین و دولت

پادکست معروف جو روگان، مجری برنامه The Joe Rogan Experience، در برنامه خود که روز سه شنبه منتشر شد، درباره بیت کوین صحبت کرد. این برنامه مصاحبه‌ای با خلیل رونتری جونیور، مبارز سبک وزن UFC دارد.

Joe Rogan Experience یکی از محبوب‌ترین پادکست‌های جهان با بیش از 1800 قسمت است که هر قسمت به طور منظم میلیون‌ها بازدید را دریافت می‌کند. در ماه فوریه، نیویورک تایمز گزارش داد که Spotify بیش از 200 میلیون دلار برای پادکست Rogan پرداخت کرده است، که اکنون به طور انحصاری در این پلتفرم در دسترس است.

روگان به Rountree گفت: «من در مورد بیت کوین همان طور فکر می‌کنم که در مورد اینترنت اولیه فکر می کنم. او با اشاره به اینکه دولت «آن را ندید»، گفت:

«اکنون این یک شکل قابل دوام از ارز است. در واقع می‌توانید با آن چیزهایی بخرید. من فکر می‌کنم دولت دارد از این موضوع می‌ترسد.»

او در ادامه آنچه را که از دولت انتظار دارد به اشتراک گذاشت و اشاره کرد که آنها در زمان دولت اوباما تلاش کردند اینترنت را سانسور کنند. با این حال، روگان اظهار داشت: «اما برنامه آن‌ها از هم پاشید زیرا مردم خشمگین و غوغا شده بودند و فکر می‌کردند که پیامدهای سیاسی آن ارزشش را ندارد… بنابراین از آن عقب نشینی کردند.»

این پادکستر محبوب معتقد است زمانی فرا می‌رسد که دولت یک ارز دیجیتال متمرکز، مشابه آنچه چین انجام می‌دهد، معرفی خواهد کرد. وی تاکید کرد:

«آنها قصد دارند یک ارز دیجیتال را پیاده‌سازی کنند، یک ارز دیجیتال متمرکز که می توانند آن را کنترل کنند.»

ارز دیجیتال متمرکز دولتی ترسناک است

روگان توضیح داد که آنچه در مورد ارز دیجیتال متمرکز دولتی ترسناک است این است که آنها می‌توانند به شما و رفتار شما به صورت آنلاین نگاه کنند و تصمیم بگیرند که پول خود را برای چه چیزی می‌توانید یا نمی‌توانید خرج کنید. به عنوان مثال، او هشدار داد که دولت می‌تواند به کسی اجازه دهد که برای غذا پول خرج کند اما سفر نکند.

در ژانویه، روگان گفت که «امید زیادی» به ارزهای دیجیتال، به ویژه بیت کوین دارد. با این حال، او در آن زمان اعتراف کرد که آن را به خوبی درک نمی‌کند.

او در آن زمان اظهار داشت: «آنچه در حال حاضر می‌بینیم این است که بیت کوین یا به طور کامل از بین می‌رود یا از آن به عنوان فرصتی برای اصلاح مسیر استفاده می‌کنیم و راه بهتری برای زندگی‌مان پیدا می‌کنیم.»

منبع: Bitcoin.com

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *