21 اردیبهشت, 1403 | May, 10, 2024
اخبار منتخب سردبیر

توصیه‌ سرمایه‌گذاری ایلان ماسک که معتقد است در درازمدت به شما خدمات خوبی خواهد داد

  • ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و اسپیسکس، استراتژی سرمایه گذاری پیشنهادی خود را به اشتراک گذاشته است، که معتقد است “در دراز مدت به شما خدمات خوبی خواهد داد.” برخی از افراد خاطرنشان کردند که استراتژی ماسک مشابه استراتژی اتخاذ شده توسط وارن بافت، مدیرعامل برکشایر هاتاوی است.

توصیه‌ سرمایه‌گذاری ایلان ماسک:

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و اسپیسکس، توصیه‌‌‌‌‌ای برای سرمایه‌گذاری ارائه کرد و خاطرنشان کرد که از او در مورد آن «بسیار سؤال شده‌است».

او توضیح داد که سرمایه‌گذاران باید سهام چندین شرکتی را که محصولات و خدماتی را تولید می‌کنند بخرند که به آن‌ها اعتقاد دارند. سرمایه‌گذاران فقط در صورتی باید بفروشند که فکر می‌کنند آن محصولات و خدمات روند بدتری دارند. ماسک ادامه تأکید کرد که وقتی بازار نزولی است سرمایه‌گذاران نباید وحشت کنند. رئیس تسلا تاکید کرد: “این توصیه در دراز مدت به شما کمک خواهد کرد.”

در زمان نگارش این مقاله، توییت ماسک بیش از یک میلیون بار لایک شده و 110 هزار بار بازتوییت شده است.

پاسخ ها به توییت او متفاوت بود. برخی از افراد با ماسک موافق بودند در حالی که برخی دیگر در مورد جنبه‌های مختلف توصیه او بحث کردند، مانند اینکه سرمایه‌گذاری‌های به شدت بیش از ارزش‌گذاری‌شده نباید طولانی‌مدت نگه داشته‌شوند و نباید همه واکنش‌های بازار را نادیده‌گرفت. عده ای توصیه ماسک را به عنوان هشداری در نظر گرفتند که شرکت خودروهای الکتریکی او، تسلا (TSLA)، ممکن است به زودی خبرهای بدی داشته باشد.

تعدادی از حامیان کریپتو می‌گویند همان‌طور که ماسک توصیه می‌کند خود هم با ارزهای دیجیتال انجام می‌دهند. ماسک از پروژه‌هایی که به آن اعتقاد دارند، بدون توجه به قیمت‌های اساسی سکه حمایت می‌کنند.

وارن بافت استراژی مشابه را توصیه می‌کند

برخی از سرمایه‌گذاران خاطرنشان کردند که توصیه ماسک مشابه استراتژی سرمایه‌گذاری ارزشی است که توسط وارن بافت، مدیر عامل برکشایر هاتاوی تبلیغ شده‌است. بافت هفته گذشته درباره سرمایه گذاری ارزشی با جزئیات صحبت کرد. وی توضیح داد که چرا روی بیت کوین یا سایر ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری نمی‌کند.

چندین نفر اشاره کردند که ماسک از این استراتژی برای خرید توییتر استفاده کرد. ثروتمندترین فرد جهان هفته گذشته برای خرید 100 درصد از پلتفرم رسانه های اجتماعی به مبلغ 44 میلیارد دلار معامله کرد.

در ماه مارس، ماسک همچنین در حین بحث در مورد تورم، توصیه هایی برای سرمایه گذاری ارائه کرد. او توییت کرد:

به عنوان یک اصل کلی… به طور کلی بهتر است در زمانی که تورم بالا است، چیزهای فیزیکی مانند خانه یا سهام در شرکت هایی که فکر می کنید محصولات خوبی تولید می کنند داشته باشید تا دلار.

رئیس تسلا همچنین در آن زمان فاش کرد که هنوز مالک بیت کوین (BTC)، اتر (ETH) و دوج کوین (DOGE) خود است و نخواهد فروخت.

منبع: Bitcoin.com

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *