10 اردیبهشت, 1403 | April, 29, 2024
اخبار

پروتکل هابل روی پروژه DeFi مبتنی بر سولانا کار می‌کند

پروژه DeFi مبتنی بر سولانا پروتکل هابل 10 میلیون دلار جمع‌آوری کرده است. سرمایه‌گذاران در پلتفرم استقراض با بهره صفر از Three Arrows، DeFiance Capital و Digital Currency Group تشکیل می‌شوند.

پروژه تامین مالی غیرمتمرکز (DeFi) پروتکل هابل، 10 میلیون دلار بودجه را قبل از راه اندازی شبکه اصلی خود در اواخر این ماه جمع آوری کرده است. هابل از این سرمایه برای گسترش تیم و پروژه های DeFi خود استفاده خواهد کرد.

سرمایه گذاران در دور جذب سرمایه عبارتند از: Three Arrows، DeFiance Capital، Delphi Digital، Digital Currency Group (شرکت مادر CoinDesk)، Crypto.com Capital، ParaFi، Jump Capital، Decentral Park Capital، CMS، Spartan، DeFi Alliance و Mechanism Capital.

Matthew Beck مدیر سرمایه‌گذاری در گروه ارز دیجیتال، در بیانیه‌ای مطبوعاتی گفت:

«ما خوشحالیم که از تیم هابل حمایت می‌کنیم، زیرا آن‌ها در حال ساخت ابزارهای اولیه DeFi برای اکوسیستم Solana هستند. پلتفرم آن‌ها از یک استیبل کوین غیرمتمرکز گرفته تا یک بازار استقراضی نوآورانه تا وام‌دهی تحت وثیقه را پشتیبانی می‌کند. اینها اجزای حیاتی سازه مالی Web3 در یکی از برجسته‌ترین شبکه‌ها در بازار ارزهای دیجیتال هستند.»

دور بعدی جذب سرمایه یک ماه پس از جذب 3.6 میلیون دلاری سرمایه مرحله کشت ایده انجام می‌شود.  Three Arrows و Delphi Digital در میان سرمایه‌گذاران هستند.

در 28 ژانویه، هابل مستقر در لندن اولین مرحله توسعه خود را راه اندازی می‌کند. این یک پلتفرم استقراض با بهره صفر است که USDH، یک استیبل کوین جدید را مینت می‌کند.

پروتکل هابل بر پایه سولانا، بلاک‌چینی است که با ترکیب روش‌های اجماع اثبات سهام و اثبات تاریخچه، با مشکلات مقیاس‌پذیری مقابله می‌کند تا از حجم بالایی از تراکنش‌ها در ثانیه پشتیبانی کند.

برنامه های آتی هابل شامل توسعه خدمات وام دهی بدون وثیقه است. این شرکت همچنین قصد دارد به یک سازمان غیرمتمرکز مستقل (DAO) تبدیل شود.

منبع

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *