10 اردیبهشت, 1403 | April, 28, 2024
اخبار فاندامنتال مقالات منتخب سردبیر

گزارش وضعیت دادگاه اختلاف Binance، SEC را تأیید می کند.

پرونده های دادگاه نشان می دهد که درگیری های مداوم بین Binance و SEC ایالات متحده بر سر تولید شواهد و ترتیب شهادت شهود وجود دارد.

 

اسناد دادگاه نشان می دهد که بایننس و کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده همچنان بر سر تولید شواهد و سپرده گذاری شاهد در پرونده تنظیم کننده علیه صرافی کریپتو به درگیری ادامه می دهند. بر اساس یک گزارش وضعیت مشترک که در 25 ژانویه ارائه شد، SEC ادعا می کند که “جنبه های مهم کشف از BAM وجود دارد که برجسته هستند.” BAM Trading Services شرکت مادر Binance.US است.

 

درخواست‌های کمیسیون بورس و اوراق بهادار برای شواهد از بایننس در پرونده قضایی بسیار گسترده بوده و منجر به برخی اختلافات، به ویژه در مورد نگهداری و نقدشوندگی دارایی‌ها شده است. تنظیم کننده به دنبال شواهدی است مبنی بر اینکه Binance.US یک درب پشتی برای کنترل بالقوه دارایی های مشتری به روشی مشابه FTX دارد.

 

وکلای BAM اظهار می دارند که آنها به طور کامل با الزامات مربوط به تولید سند مطابق با دستور رضایت و درخواست بازیابی سریع عمل کرده اند و از دادگاه می خواهند که بپذیرد که BAM تمام تعهدات خود را انجام داده است.

 

در آن مرحله، BAM معتقد است که بیش از حد معقول به تعهدات خود تحت دستور رضایت عمل کرده است و درخواست می کند که کشف سریع در مورد BAM کامل تلقی شود، به ویژه با توجه به میزان آسیب و بار سنگینی که به TRO SEC و رویکرد به کشف سریع وارد کرده است. BAM در هفت ماه گذشته.

 

دستور رضایت یک توافق نامه قانونی است که مشخص می کند SEC مجاز به بررسی چه چیزی است. BAM استدلال می‌کند که تحقیقات SEC باید محدود به تایید این موضوع باشد که دارایی‌های مشتری ایمن هستند و به درستی حساب‌رسی می‌شوند، و رگولاتور را متهم به فراتر رفتن از این محدوده با بررسی گسترده سیاست‌ها، رویه‌ها و رویه‌های نگهداری BAM، چه فعلی و چه تاریخی، می‌کند.

 

موضوع دیگری که در این پرونده مطرح است، بررسی شهود است. به طور خاص، این سند درخواست‌های معلق برای «مدیر عامل سابق و مدیر مالی BAM»، احتمالاً برایان شرودر و جاسمین لی را فهرست می‌کند.

 

“BAM معتقد نیست که SEC حق دریافت هرگونه واریز اضافی از سوی پرسنل فعلی یا سابق BAM را دارد، زیرا، در میان دلایل دیگر، SEC قبلاً ده‌ها شاهد را در جریان کشف سریع خلع کرده است.”

 

وکلای BAM و SEC همچنین در حال بحث در مورد بررسی احتمالی چانگپنگ ژائو، یکی از بنیانگذاران بایننس، با اختلاف نظرهای فعلی در مورد دامنه، زمان، مکان و تعداد سپرده گذاری هستند.

 

ژائو در نوامبر 2023 به عنوان بخشی از تسویه حساب 4.3 میلیارد دلاری با رگولاتورهای ایالات متحده از سمت خود به عنوان مدیر عامل بایننس استعفا داد. محاکمه او برای 23 فوریه 2024 برنامه ریزی شده است، در حالی که گزارش وضعیت بعدی پرونده تا 15 فوریه است. ژائو در حال حاضر با یک وثیقه 175 میلیون دلاری در ایالات متحده آزاد است و با 18 ماه زندان مواجه است.

 

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *