16 اردیبهشت, 1403 | May, 5, 2024
آلتکوین اخبار فاندامنتال منتخب سردبیر

ابلاغ دستورالعمل‌های بازاریابی دارایی دیجیتال در دبی

اخیرا نهاد قانون‌گذاری بر دارایی دیجیتال دبی، VARA، از دستورالعمل‌هایی جهت مدیریت بازاریابی و تبلیغات دارایی دیجیتال رونمایی کرد.

با توجه به گزارش رسانه Khaleej Times، این دستورالعمل‌ها بازتاب کننده‌ی ماموریت این نهاد جهت فراهم آوردن چارچوب قانونی‌ای که فرصت‌های اقتصادی را، بدون تحت الشعاع قرار دادن امنیت بازار ارائه کند، است.

بنا به این گزارش، دستورالعمل‌های VARA شامل تمام شکل‌های توسعه، ارتباطات و تبلیغات شامل انتشار اطلاعات، ایجاد آگاهی، درگیر کردن مشتری یا تقاضای سرمایه گذار است. همچنین، این دستورالعمل‌ها شامل تمام انواع دارایی دیجیتال مرتبط با بازاریابی از سوی هرگونه نهادی، با استفاده از سایت‌های رسانه‌ی دبی و انتشار کانال‌هایی که به طور ویژه مشتریان دبی را مخاطب قرار می‌دهند، می‌شوند.

این گزارش افزود: این دستورالعمل‌ها نمایانگر جزییات تعهدات ارائه دهندگان خدمات دارایی دیجیتال با دارا بودن مجوز از دبی و هرگونه پلتفرم تبلیغاتی که محتوای دارایی دیجیتال را، از طریق کانال‌های سنتی و مدرن برای بازار دبی ارائه می‌دهند، می‌شود تا از دقت بالا، نمایش هرگونه قصد تبلیغاتی به طور شفاف و عدم ایجاد گمراهی پیرامون سود طبیعی آن‌ها اطمینان حاصل شود.

کوکیلا آلاق، بنیان‌گذار موسسه‌ی KARM Legal Consultants ضمن اشاره به بیانیه‌ی دستورالعمل‌های مرتبط با تبلیغات VARA گفت که این قوانین جهت اطمینان از اینکه کاربران پیش از هرگونه اقدام اطلاعات مورد نیاز را داشته باشند، گام بزرگی به شمار می‌رود.

فایسال زیدی، هم‌بنیان‌گذار Crypto Oasis گفت که این بیانیه اطمینان حاصل می‌کند که شرکت‌های فعال در صنعت دارایی دیجیتال به شکلی مناسب عمل کنند تا به حفاظت از مصرف کنندگان و سرمایه گذاران کمک شود.

آتول هگد، بنیان‌گذار شرکت YAAP ضمن اشاره به این گزارش، این اقدام را به عنوان اقدامی توصیف کرد که نشانگر بلندپروازی دبی جهت تبدیل شدن به یکی از مقاصد برجسته‌ی جهانی برای رمز ارزها، بلاکچین و متاورس است.

منبع: Bitcoin.Com

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *