9 اردیبهشت, 1403 | April, 28, 2024
آلتکوین اخبار اخبار فوری فاندامنتال منتخب سردبیر

“انتقال” گزارش شده 15 میلیارد دلار XRP بخشی از یک تلاش سوء استفاده ناموفق بود.

به گفته پائولو آردوینو، مدیر ارشد فناوری Bitfinex، یک مهاجم سعی کرد از ویژگی پرداخت جزئی XRP برای سوء استفاده از صرافی رمزنگاری استفاده کند اما شکست خورد.

 

معامله ای به ارزش نزدیک به 15 میلیارد دلار XRP، به گفته پائولو آردوینو، مدیر ارشد فناوری Bitfinex، از یک کیف پول ناشناخته به Bitfinex در 14 ژانویه هرگز انجام نشد، و این بخشی از یک تلاش شکست خورده برای “سوء استفاده از پرداخت جزئی” بود.

 

این انتقال در ابتدا توسط حساب ردیابی بلاک چین X (توئیتر سابق) Whale Alert برجسته شد، که ادعا می‌کرد تراکنش 25.6 میلیارد XRP – تقریباً نیمی از عرضه میلیاردی XRP – از یک کیف پول ناشناخته به Bitfinex.

 

 

با این حال، Whale Alert بعداً این پست را حذف کرد و گفت “مشکلی در خواندن صحیح پاسخ گره ریپل وجود دارد که منجر به چند پست اشتباه شد.” آردوینو سپس در X توضیح داد که “شخصی سعی کرد از طریق یک “سوء استفاده جزئی پرداخت” به Bitfinex حمله کند، و مهاجم احتمالی پیش بینی می کرد که صرافی به اشتباه نرم افزار خود را برای پردازش پرداخت های جزئی پیکربندی کرده است.

 

شخصی سعی کرد از طریق “Partial Payments Exploit” به @bitfinex حمله کند.
حمله ناموفق بود زیرا Bitfinex به درستی فیلد داده “delivered_amount” را مدیریت می کند.

 

یک بهره برداری جزئی پرداخت با فرض اینکه یک شرکت دارای یک سیستم نامناسب پیکربندی شده است کار می کند که فقط فیلد مبلغ یک تراکنش XRP را می خواند که روی مقدار بالایی تنظیم شده است.

 

در واقع، بهره‌بردار مبلغ بسیار کمتری را که در یک فیلد تراکنش دیگر مشخص شده است ارسال می‌کند و هدف آن دریافت اعتبار برای مابه‌التفاوت است. با این حال، آردوینو خاطرنشان کرد که این حمله شکست خورد زیرا «Bitfinex به درستی فیلد داده «تحویل_مقدار» را مدیریت می‌کند. بر اساس داده های بلاک چین، مهاجم همچنین با انتقال 58.9 میلیارد XRP به بایننس حمله کرد که به طور مشابه شکست خورد.

 

 

 

 

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *