8 اردیبهشت, 1403 | April, 27, 2024
اخبار اخبار فوری فاندامنتال مقالات منتخب سردبیر

نهنگ‌های بیت‌کوین با وجود ۷۰ هزار دلار فروش نمی‌روند – رشد ذخایر بیت‌کوین به شکل سهموی پیش می‌رود.

با وجود اینکه قیمت بیت کوین برای اولین بار به بیش از 70000 دلار رسیده است، آدرس های بیت کوین که حداقل 1000 بیت کوین دارند، دوباره در حال افزایش هستند.

 

آخرین داده های زنجیره ای نشان می دهد که نهنگ ها عجله ای برای فروش در رالی فعلی ندارند که بیت کوین را به ارتفاعات جدید بالای 70000 دلار رساند.

 

جمعیت نهنگ بیت کوین علیرغم رکورد بالای قیمت رشد می کند

 

تعداد آدرس‌های منحصربه‌فردی که حداقل ۱۰۰۰ بیت‌کوین را در خود جای داده‌اند – معروف به نهنگ‌ها – تا ۷ مارس به ۲۱۰۴ آدرس رسیده است. با این حال، این هنوز کمتر از رکورد 2489 آدرس است که در فوریه 2021، زمانی که بیت کوین بالای 46000 دلار معامله می شد، به دست آمد.

 

 

افزایش تعداد کیف پول‌ها را می‌توان به صندوق‌های قابل معامله در مبادلات بیت‌کوین (ETF) آمریکا نیز نسبت داد که در 4 مارس از 52.5 میلیارد دلار در حجم معاملات فراتر رفت. این واقعیت که نهنگ ها بیت کوین خود را در این سطوح نمی فروشند نشان می دهد که آنها انتظار دارند قیمت ها بیشتر افزایش یابد. نهنگ های بیت کوین مهم هستند زیرا اندازه معاملات آنها می تواند به طور قابل توجهی بر قیمت تأثیر بگذارد.

 

جولیو مورنو، رئیس تحقیقات شرکت اطلاعاتی زنجیره‌ای CryptoQuant نیز در پستی در 7 مارس X به این رشد توجه کرد. مورنو نوشت:

 

“رشد ذخایر بیت کوین نهنگ ها سهموی است.”

 

نهنگ ها با سرعت بی سابقه ای از مبادلات بیت کوین خارج می شوند

شواهد بیشتر مبنی بر اینکه نهنگ‌های بیت‌کوین برای تخلیه دارایی‌های خود عجله ندارند، از چندین معیار اندازه‌گیری حجم بین نهنگ‌ها و صرافی‌ها ناشی می‌شود.

 

داده‌های Glassnode نشان می‌دهد که نقل و انتقالات از مبادلات به نهنگ‌ها نیز در این ماه به رکوردهای جدید رسیده است.

 

 

در همین حال، حجم انتقال از نهنگ‌ها به صرافی‌ها در مقایسه با دوره‌های قبلی بازارهای صعودی و نزولی، افزایش متوسطی داشته است. به طور کلی، این معیارها حاکی از هجوم بزرگ سرمایه‌گذاران جدید به بیت‌کوین است و با وجود رکورد قیمت‌های BTC در سطح بالا، نشانه‌ای از کسب سود توسط سرمایه‌گذاران ثروتمند وجود ندارد

 

ولگردی خرید بیت کوین ETF ادامه دارد

 

در سطح بنیادی، ETF های بیت کوین در ایالات متحده به افزایش تقاضا برای BTC ادامه می دهند. به عنوان مثال، BlackRock iShares Bitcoin Trust (IBIT)، بالاترین ورودی روزانه خود را با 788 میلیون دلار در 5 مارس ثبت کرد.

همانطور که کوین تلگراف گزارش داد، هدف بزرگ بعدی بیت کوین بر اساس ترکیبی از شاخص های فنی، زنجیره ای و بنیادی می تواند حدود 92500 دلار باشد. قابل توجه است که نمودارهای بیت کوین اخیراً یک شکل مثلثی شبیه یک پرچم گاو نر چاپ کرده اند که به طور گسترده به عنوان یک الگوی ادامه صعودی در نظر گرفته می شود.

 

 

 

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *