15 اردیبهشت, 1403 | May, 4, 2024
اخبار منتخب سردبیر

بانک نومورا ژاپن زیرمجموعه جدیدی برای ارزهای دیجیتال آماده می‌کند

بزرگترین بانک سرمایه‌گذاری در ژاپن، بانک نومورا (Nomura)، قرار است یک شرکت تابعه جدید برای کمک به مشتریان نهادی برای سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) تاسیس کند.

فایننشال تایمز روز سه‌شنبه گزارش داد که افراد مطلع از برنامه‌های نومورا گفتند که این شرکت تا سال 2023 چندین سرویس رمزنگاری را تحت یک شرکت واحد با حدود 100 کارمند گرد هم می‌آورد.

نومورا یکی از ده بانک بزرگ ژاپن است که تا سه ماهه اول سال 2022 دارای 569 میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت است.

Nikkei Asia، یک رسانه خبری ژاپنی، گزارش داد که شرکت تابعه در خارج از کشور تأسیس خواهد شد، اما هیئت مدیره با پیوند نومورا شروع به کار خواهد کرد در حالی که این شرکت استعدادهایی در فضای وب 3 و بلاک چین کسب می‌کند. این در ابتدا توسط Jez Mohideen، رئیس عملیات دیجیتال عمده فروشی نومورا رهبری خواهد شد.

به نظر می رسد این بانک فشار فزاینده‌ای را برای آشنایی بیشتر با فناوری در حال رشد بلاک چین و صنعت دارایی‌های دیجیتال احساس می‌کند. یکی از مدیران نومورا به فایننشال تایمز گفت: «اگر ما این کار را انجام ندهیم، پس رقابت سخت‌تر خواهد بود.»

حرکت به سمت گسترش خدمات کریپتو در یک مقطع جالب برای نومورا رخ می‌دهد. هفته گذشته در روز پنجشنبه، بلومبرگ گزارش داد که این بانک شروع به ارائه معاملات مشتقات بیت کوین (BTC) به مشتریان آسیایی کرده است. معاملات بر روی پلتفرم CME Group انجام می شود که 6944 قرارداد آتی بیت کوین را در 16 می انجام داد.

منبع: cointelegraph

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *