12 اردیبهشت, 1403 | May, 1, 2024
اخبار دسته بندی نشده منتخب سردبیر

بایننس با پلیس سلطنتی تایلند برای ضبط 277 میلیون دلار از کلاهبرداران همکاری می کند.

بیش از 3000 قربانی کلاهبردارهای رمزنگاری ادعا شده به مقامات مراجعه کرده اند تا درخواست غرامت کنند.

 

 

بایننس در اطلاعیه‌ای که برای کوین تلگراف ارسال شد، گفت که در کنار سازمان‌های مجری قانون کار می‌کند و اطلاعاتی را برای ایجاد اختلال در گروه جنایتکار فراهم می‌کند. این عملیات با رمز «به هیچ‌کس اعتماد نکنید» منجر به دستگیری پنج عضو اصلی سندیکا و توقیف دارایی‌های مختلف به ارزش 277 میلیون دلار شد. بیش از 3200 قربانی در حال حاضر با مقامات تماس گرفته اند تا درخواست غرامت بدهند.

 

اداره تحقیقات جرایم سایبری (CCIB) پلیس سلطنتی تایلند با صرافی رمزارز بایننس و تحقیقات امنیت داخلی ایالات متحده (HSI) برای از بین بردن یک حلقه جنایت که مسئول انجام کلاهبرداری کریپتو قصابی خوک در تایلند بود، همکاری کرد.

 

سرهنگ دوم پلیس تاناتوس کانگرامبوتر، بازرس CCIB، از مشارکت صرافی ارز دیجیتال در تحقیقات ابراز قدردانی کرد. به گفته بازرس، افزایش کلاهبرداری های رمزنگاری منجر به آسیب مالی برای ساکنان تایلند شد. بازرس توضیح داد:

 

از طریق تبادل سریع اطلاعات با شرکای کلیدی، از جمله تیم تحقیقات بایننس، این عملیات موفقیت آمیز منجر به دستگیری مجرمان شد. بایننس یک متحد اساسی در مبارزه با کلاهبرداری و جرایم سایبری باقی می ماند.»

 

تیگران گامباریان، رئیس انطباق با جرایم مالی بایننس، گفت که این شرکت به همکاری خود با مقامات مختلف در سراسر جهان ادامه خواهد داد زیرا آنها نقش خود را در “بازگرداندن اعتماد به اکوسیستم دارایی دیجیتال” انجام می دهند.

 

صرافی کریپتو بایننس با بازیگران مختلف صنعت برای مبارزه با جرایم مرتبط با کریپتو همکاری کرده است. در سال 2022، صرافی ارز دیجیتال 450000 دلار از دارایی های سرقت شده مربوط به هک Curve Finance را بازیابی و مسدود کرد.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *