22 اردیبهشت, 1403 | May, 11, 2024
اخبار مقالات منتخب سردبیر

بدون CZ، بدون مشکل: هفته بلاک چین بایننس صنعت کریپتو ترکیه را به نمایش می گذارد.

بایننس Bosphorus را به عنوان پس‌زمینه هفته بایننس بلاک چین، رویداد شاخص در تقویم 2023 خود انتخاب کرد.

 

هفته بلاک چین بایننس استانبول 2023 شاهد برگزاری صرافی جهانی ارز دیجیتال بایننس بود که رویداد شاخص خود را در تاریخ 8 تا 9 نوامبر به ترکیه آورد، جایی که تجارت با لیر ترکیه انجام می شود – جفت معاملاتی برتر در پلتفرم خود.

 

در حالی که مدیر عامل بایننس Changpeng “CZ” Zhao در این رویداد غایب بود، مجموعه c-suite بایننس، همراه با مدیران کلیدی از فهرست کامل حامیان رویداد، بیش از اندازه کافی بود تا هفته بلاک چین بایننس را به یکی از پرجمعیت ترین رویدادهای Web3 استانبول تبدیل کند. تا به حال دیده است.

 

استانبول به عنوان شهری که اروپا را به آسیا متصل می کند، با اجلاس های بین المللی ارزهای دیجیتال و بلاک چین غریبه نیست. در حالی که اکثر رویدادها قلب شهر را برای دسترسی آسان و هتل‌های نزدیک انتخاب می‌کنند، بایننس مکانی را در خط ساحلی بسفر – دور از مترو و بسیاری از روش‌های حمل‌ونقل دیگر – انتخاب کرد تا زیبایی واقعی استانبول را به بازدیدکنندگان خود نشان دهد.

این رویداد در سمت اروپایی استانبول رخ داد، اما بازدیدکنندگان می‌توانستند از تراس خارج شده و از منظره بخش آسیایی، تنگه بسفر و پلی که دو قاره را به هم متصل می‌کند، لذت ببرند. منبع: کوین تلگراف

 

معمولاً بازدید از منطقه اصلی رویداد بدون ثبت نام یا تهیه بلیط لحظه آخری در ورودی – حداقل برای بیشتر رویدادها در ترکیه – مشکلی نیست. اما، برای هفته بلاک چین بایننس، امنیت شدید بود و بلیط ها به فروش رفت. تیم رویداد Binance یک طرح دو طبقه را برای بیش از 2000 شرکت کننده از سراسر جهان طراحی کرد.

 

سالن بزرگی که به طبقه فوقانی منتهی می شد و صحنه اصلی و غرفه ها در آنجا تعبیه شده بود از بازدیدکنندگان پذیرایی شد. طبقه ورودی فعالیت‌های مختلفی را ارائه می‌کرد، از جمله یک آرایشگاه کوچک که در آن بازدیدکنندگان برای اسپری کردن لوگوی بایننس روی موهای خود، دو دستگاه آرکید قدیمی و مرحله نوآوری متمرکز بر استارت‌آپ شرکت می‌کردند.

هیچ راهی بهتر از اسپری کردن لوگوی بایننس روی موهای خود برای نشان دادن محبت بایننس وجود ندارد. منبع: کوین تلگراف

 

اهمیت رویداد استانبول از دیدگاه بایننس مشهود بود، زیرا پلتفرم ارز دیجیتال اعلامیه بزرگ کیف پول Web3 خود را – که با کیف پول Trust متعلق به Binance اشتباه گرفته نشود – برای این رویداد نگه داشت. ریچارد تنگ، رئیس بازارهای منطقه ای بایننس، این رویداد را با معرفی کیف پول بایننس Web3 به 150 میلیون کاربر بایننس آغاز کرد.

 

هفته بلاک چین بایننس استانبول با شروع بسیار بالا، نکات کلیدی و پنل هایی از نام های برجسته بلاک چین، کریپتو، وب 3، بازی و سرگرمی را ارائه کرد که به مدت دو روز در استانبول گرد هم آمده بودند. پانل هایی برای حضور یا فرصت های شبکه ای برای افراد با هر زمینه و سطوح تجربه وجود داشت.

 

راشل کانلان، مدیر ارشد بازاریابی بایننس به کوین تلگراف گفت که صرافی قبل از انتخاب استانبول به عنوان مقصد هفته بلاک چین امسال، چندین شهر را در نظر گرفته است.

 

شهر دارای یک جامعه کریپتو فوق‌العاده پر جنب و جوش است و حمایت قوی که ما به طور مداوم از این جامعه محلی دریافت کرده‌ایم نقش تعیین‌کننده‌ای در تصمیم ما داشت.

 

Conlan با اشاره به نظرسنجی‌هایی که ترکیه را در میان کشورهایی با بالاترین پذیرش کریپتو قرار می‌دهد، خاطرنشان کرد که این مشارکت و پذیرش «تعهد بلندمدت ما را برای سرمایه‌گذاری و پرورش اکوسیستم بلاک چین در ترکیه تأیید می‌کند و استانبول را به یک انتخاب طبیعی برای رویداد شاخص ما تبدیل می‌کند».

 

در این رویداد مهم، مدیر عامل بایننس وجود نداشت، کسی که به داشتن فرهنگ غیرمتمرکز در بایننس معروف است و حتی پیشنهاد کرد که ممکن است مایل به کناره گیری از سمت مدیرعاملی باشد. کانلان گفت: «تمرکززدایی مؤثر نه تنها به معنای توزیع اختیار و مسئولیت است، بلکه به معنای دیده شدن است.

 

بایننس می‌خواهد دائماً کاربران را درگیر کند و از حضور مداوم در انجمن‌ها و مناطق مختلف اطمینان حاصل کند، و داشتن یک تیم مجرب برای نمایندگی مستقل شرکت برای این هدف بسیار مهم است.

 

بایننس و اکوسیستم بزرگتر Web3:

 

با وجود اینکه این یک رویداد Binance بود، این کنفرانس شامل چندین شرکت و پلتفرم دیگر بود. Tron، Chiliz، Animoca Brands، Zignaly، Alchemy Pay و Trust Wallet از جمله غرفه های نصب شده در منطقه حامی بودند. هفته بلاک چین بایننس همیشه چیزی فراتر از بایننس بوده است. Conlan توضیح داد که با تقویت همکاری با شرکا، بایننس قصد دارد دامنه خود را به اکوسیستم بزرگتر Web3 گسترش دهد.

 

شرکت کنندگان در رویداد همچنین از فضای زنده و پویایی که در استانبول با آن مواجه شدند خوشحال بودند. دیوید اوهرینیاک، رئیس توسعه اکوسیستم ترون، گفت: «ما از انرژی و اشتیاق جامعه کریپتو ترکیه در هفته بلاک چین بایننس شگفت زده شدیم. بسفر.»

 

ستایش بیشتری از جذابیت و مهمان نوازی استانبول توسط عبدالرفای گدیت، یکی از بنیانگذاران پلتفرم معاملات ارز دیجیتال Zignaly انجام شد. گادیت درباره هفته بلاک چین بایننس به کوین تلگراف گفت: «رویداد در استانبول با پروژه‌های رمزنگاری متنوعی که تلاش‌های بلندمدت خود را به نمایش گذاشتند، به‌ویژه با توجه به طولانی‌مدت، موفقیت‌آمیز بود.

 

به گفته توماس ووجودا، رئیس توسعه تجارت زنجیره BNB، یکی از نکات برجسته این رویداد، تعامل مستقیم با توسعه دهندگان ساخت Web3 برای میلیارد کاربر بعدی بود. او گفت: دیدار با بسیاری از توسعه‌دهندگان که در اکوسیستم زنجیره BNB ایجاد می‌کنند و از نزدیک شنیدم که چگونه از هزینه‌های پایین گاز opBNB و ذخیره‌سازی غیرمتمرکز BNB Greenfield سود می‌برند، فوق‌العاده بود.

 

بلال بن ثاقب، کارآفرین بلاک چین که در Forbes 30 Under 30 Asia حضور داشت، به کوین تلگراف گفت که مجذوب بحث در مورد آینده بلاک چین است. ثاقب گفت: «فکر می‌کنم راه‌اندازی اولین کیف پول Web3 بایننس برای من مهم بود.

 

در مورد Conlon، جلسه “زنان در وب 3” در مرحله نوآوری یک نقطه برجسته قابل توجه از کل رویداد بود. کانلان گفت: «بحث به دیدگاه‌های چندین زن پیشرو در صنعت پرداخت، که تقاطع قدرت زنان و آینده فناوری را پوشش می‌دهد

 

ترکیه به عنوان کانون نوآوری Web3:

 

منطقه حامی در کنار تراس بود که غذا و نوشیدنی در آنجا سرو می شد. با وجود جمعیت بسیار زیاد، مجموعه ای غنی از غذا همیشه در دسترس بود. به غیر از غذاهای اصلی، بازدیدکنندگان برای چشیدن غذاهای لذیذ محلی مانند سیمیت (نوعی نان شیرینی ترکی)، بستنی به سبک ماراس و قهوه ترک صف کشیده بودند.

 

بازدیدکنندگان از کشورهای مختلف در خط غذا، در غرفه‌های حامی و صرف یک قهوه گرد هم می‌آیند تا در مورد وب 3، بلاک چین و کریپتو در زمینه نقش ترکیه در این صنعت صحبت کنند و در عین حال از قیمت‌های افزایشی مورد انتظار در بازار ارزهای دیجیتال استقبال کنند.

 

موکاهیت دونمز، مدیر کل بایننس ترکیه، با تاکید بر اینکه ترکیه رشد کرده و به یک بازیگر مهم در فضای بلاک چین تبدیل شده است، به کوین تلگراف گفت که همکاری باز بین موسسات مالی سنتی مانند بانک‌های ترکیه و پلتفرم‌های رمزنگاری نشان‌دهنده رویکرد آینده‌نگر این کشور است. او افزود: «این محیط کسب‌وکار مشترک، فضای نوآورانه‌پسند را تحریک می‌کند و برای بخش بلاک چین و ارزهای دیجیتال خوب است.

 

به گفته بن ثاقب، اقتصاد محلی رو به کاهش به تسریع پذیرش کریپتو در ترکیه کمک خواهد کرد. او گفت: «با توجه به اینکه لیر ترکیه هیچ نشانه قابل توجهی از بهبودی را نشان نمی دهد، فکر می کنم افراد بیشتری به اکوسیستم کریپتو وارد خواهند شد تا بتوانند پولی که به سختی به دست آورده اند پس انداز کنند.

پس از دو روز جلسه، ژائو رویداد را از طریق تماس ویدیویی پایان داد و تلاش‌های صرافی رمزارز را برای رعایت قوانین و نحوه کمک به قانون‌گذاران بایننس برای ایجاد چارچوب‌های نظارتی برای ارزهای دیجیتال برجسته کرد.

 

مدیر عامل بایننس در پاسخ به سؤالات حضار گفت که صنعت کریپتو به سمت تأمین مالی غیرمتمرکز (DeFi) در حال حرکت است و افزود:

 

من می‌خواهم زمان بیشتری را در DeFi، کیف پول‌ها و غیره بگذرانم. فکر می‌کنم نوآوری واقعی فناوری در اینجاست.»

 

هفته بلاک چین بایننس استانبول 2023 به اکوسیستم کریپتو و بلاک چین ترکیه اجازه داد تا از طریق برند جهانی بایننس، دید خود را افزایش دهد. بن ثاقب گفت: «بایننس اکوسیستم رمزنگاری ترکیه را روشن کرده است – چیزی که افراد زیادی درباره آن نمی‌دانستند، و این باعث می‌شود پروژه‌ها، سرمایه‌گذاران و بومی‌های رمزارز دیگر نیز به این کشور جذب شوند.»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *