24 اردیبهشت, 1403 | May, 13, 2024
اخبار فاندامنتال مقالات منتخب سردبیر

تعداد کیف پول های میلیونر بیت کوین در سال 2023 سه برابر می شود.

اکنون بیش از 81000 آدرس کیف پول یک میلیون دلار یا بیشتر بیت کوین را در خود جای داده است.

 

داده‌های BitInfoCharts نشان می‌دهد که تعداد آدرس‌های با بیش از ۱ میلیون دلار بیت‌کوین از ۲۳۷۹۵ در ۱ ژانویه به ۸۱۹۲۵ در حال حاضر افزایش یافته است که در ۱۱ ماه گذشته ۲۳۷ درصد افزایش داشته است.

 

کیف پول های میلیونر با تک تک کاربران یک به یک نیستند، زیرا بسیاری از آدرس ها با بیش از ۱ میلیون دلار بیت کوین متعلق به صرافی های ارز دیجیتال و موسسات مالی هستند.

 

داده‌های مقایسه‌ای از Glassnode نشان می‌دهد که تعداد آدرس‌هایی که بیش از ۱ میلیون دلار بیت‌کوین دارند در نوامبر ۲۰۲۱ به اوج خود رسید و رکورد ۱۱۲۵۷۳ آدرس را در ۹ نوامبر ۲۰۲۱، یک روز قبل از رسیدن بیت‌کوین به رکورد خود ثبت کرد. قیمت بالای 69000 دلار در 10 نوامبر 2021.

 

در همین حال، تعداد به‌اصطلاح «کل کوین‌ها» – کیف‌پول‌هایی با موجودی حداقل ۱ بیت کوین – از ابتدای سال کمی افزایش یافته است. در حال حاضر، 1,018,015 چنین آدرس وجود دارد که نسبت به 978,197 در اول ژانویه، 4 درصد افزایش داشته است.

 

بیشترین افزایش کل کوینرها از سال 2018 بین آوریل و دسامبر سال گذشته رخ داد که علیرغم کاهش بیشتر قیمت ناشی از سقوط صنعت کریپتو با مشخصات بالا، روند انباشت قوی را نشان داد.

 

بیت کوین در حال حاضر با قیمتی نزدیک به 37100 دلار در حال تغییر است که 38 درصد نسبت به ماه گذشته افزایش یافته است. قیمت بیت کوین به دلیل اشتیاق بازار برای چندین محصول معلق در صندوق های معامله شده در بورس (ETF) افزایش یافته است.

 

تحلیلگران بلومبرگ ETF ادعا می کنند که 90 درصد احتمال دارد که ETF بیت کوین تا 10 ژانویه تایید شود و بسیاری انتظار دارند که افزایش قیمت قابل توجهی در پی داشته باشد.

 

علیرغم احساسات صعودی بازار، همه تحلیلگران متقاعد نشده اند که تایید بیت کوین ETF لحظه ای، روند صعودی بعدی را راه اندازی خواهد کرد. تینا تنگ، تحلیلگر CMC Markets، ادعا کرد که اگرچه تایید برای صنعت کریپتو مثبت خواهد بود، هم بیت کوین و هم چشم‌انداز کلان گسترده‌تر، فاقد اصول اولیه لازم برای توجیه تغییر روند کلی هستند.

 

 

 

 

 

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *