21 اردیبهشت, 1403 | May, 9, 2024
آلتکوین اخبار منتخب سردبیر

به لطف ژاپن لایت کوین 27.54 درصد افزایش یافت

اگرچه لایت کوین (LTC) محبوب‌ترین ارز دیجیتال نبوده است، اما در نمودار قیمت عملکرد مناسبی داشته است. در واقع، تنظیم‌کننده‌ها و بازرگانان در سراسر جهان برای آن احترام زیادی قائل هستند.

اوایل این هفته، خبرگزاری Nikkei مستقر در ژاپن گزارش داد که انجمن تبادل دارایی‌های مجازی و کریپتو ژاپن (JVCEA) یک «فهرست سبز» از 18 ارز دیجیتال منتشر می‌کند که هر بار که یک صرافی آنها را فهرست می‌کند از غربالگری معاف می‌شوند.

به غیر از بیت کوین، اتریوم و چند ارز دیجیتال دیگر، لایت کوین نیز در این لیست گنجانده شده‌است. علیرغم از دست دادن جایگاه خود از نظر محبوبیت و ارزش بازار، LTC تا به امروز یک دارایی ارجح باقی مانده‌است.

لایت کوین، نقره ارزهای دیجیتال

عنوان نقره ارزهای دیجیتال همچنان به نفع این آلتکوین بازی می‌کند. احتمالاً همین عنوان یکی از دلایل اصلی که چرا بسیاری از سرویس‌ها و پلتفرم‌های پذیرش پرداخت کریپتو همچنان لایت کوین را در فهرست خود قرار داده‌اند.

در واقع، گاردین اخیرا گزارش داد که لایت کوین در کنار دوج کوین و XRP و سکه‌های برتر در میان ارزهای دیجیتال برتری قرار دارد که در شرط بندی ورزش مورد استفاده قرار می‌گیرند. این به اصول دارایی برمی‌گردد، که آن را قادر می سازد جامعه سرمایه‌گذاران فعال و منسجمی را ایجاد کند.

طبق جدیدترین داده‌ها، هولدرهای لایت کوین به طور منظم تراکنش‌های درون زنجیره‌ای انجام می‌دهند. اگرچه به طور متوسط ​​نوسانات مشاهده شده است اما بیش از 200 هزار سرمایه‌گذار در چند ماه گذشته در معاملات لایت کوین فعال بوده‌اند.

لایت

آدرس های فعال Litecoin

رشد فعالیت سرمایه‌گذاران همراه با افزایش قیمت تصویری صعودی را برای این آلتکوین ترسیم می‌کند.

لایت

سرعت Litecoin

علاوه بر این، افزایش اخیر، سرمایه‌گذاران را با خوش‌بینی برانگیخت. و در عرض دو روز، احساسات منفی جامعه مثبت شد. اگر LTC موقعیت خود را حفظ کند، می‌تواند به رشد خود ادامه دهد.

احساسات سرمایه‌گذار لایت کوین

در زمان نگارش این مقاله، آلتکوین 129.69 دلار معامله می‌شد. LTC موفق شد گره روند نزولی ده ماهه را بشکند. از اینجا به بعد، بسیار مهم است که لایت کوین سرعت خود را حفظ کند، در غیر این صورت مقاومت می‌تواند منجر به سقوط LTC شود.

 

حرکت قیمت لایت کوین

منبع: ambcrypto

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *