17 اردیبهشت, 1403 | May, 6, 2024
اخبار منتخب سردبیر

ترس در بازار کریپتو با 300 میلیون دلار لیکوئید در صرافی‌ها

سقوط بیت کوین به 35000 دلار ترس بیشتر معامله گران و سرمایه‌گذاران در بازار کریپتو را تشدید کرد. تعداد بیشتری از فعالان بازار فضا را برای زمان بهتر ترک کردند. این احساسات منفی با حجم انبوه لیکوئید، که اکنون تقریباً 300 میلیون دلار است، تقویت شده‌است.

علیرغم حجم کم معاملات در آخر هفته، بیشتر بازار همچنان تقریباً 300 میلیون دلار از نقدینگی‌های خود را از دست داد در حالی که تلاش می‌کرد به پایین‌ترین سطح محلی برسد، که به ندرت پایان خوبی دارد.

همانطور که وب سایت ردیابی بازار نشان می‌دهد، 82٪ از کل حجمی که لیکوئید‌ شده‌اند مربوط به سفارشات لانگ است. در حالی که حجم لیکوئید‌ شده شامل موقعیت‌های بلندمدت است، سفارش‌های کوتاه‌مدت به احتمال زیاد حجمی که لیکوئید‌ شده‌اند را بیشتر نشان می‌دهند، زیرا تمایلات «خرید در کف» به طور فعال در فضای کریپتو تحت فشار قرار گرفتند.

تعداد سفارش‌های لانگ در حال افزایش است

بر اساس داده‌های صرافی TradingView و Bitfinex، معامله‌گران به‌طور فعال در حال ثبت سفارش‌های طولانی مدت برای بیت‌کوین هستند، زیرا این دارایی در ماه گذشته تحت فشار شدید فروش باقی مانده است.

تعداد کل سفارش‌ها در این صرافی به 51205 رسیده‌است که بیشترین تعداد سفارش‌ ردیابی‌شده در بازار از جولای 2021 است که بیت‌کوین با قیمت 33200 دلار معامله می‌شد.

تعدادی از سفارش‌های لانگ در یک صرافی معمولاً می‌توانند به‌عنوان شاخص برگشت‌پذیری ورودی برای یک دارایی عمل کنند. از لحاظ تاریخی، کاهش قیمت بیت‌کوین و افزایش تعداد سفارش‌های لانگ، نشان‌دهنده بازگشت مجدد در آینده است.

در مورد سفارش‌های شورت، هیچ تمایل چشم‌گیر در تعداد سفارش‌های ثبت‌شده در صرافی وجود ندارد. این نشان می‌دهد تعداد سفارش‌های لانگ احساسات فعلی معامله‌گران را بهتر  منعکس‌ می‌کند و به یک برگشت احتمالی در آینده اشاره کند.

منبع: U.Today

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *