21 اردیبهشت, 1403 | May, 10, 2024
آلتکوین اخبار فاندامنتال منتخب سردبیر

ثبت نماد تجاری مرتبط با NFTها توسط فرمول وان

فرمول وان با نزدیک شدن به دور مسابقات در لاس وگاس، خواستار عرضه‌ی NFT است.

غول رقابت‌های اتومبیل‌رانی خودروهای چرخ‌باز تک‌سرنشین فرمول وان، دو علامت تجاری مرتبط با NFTها و رمز ارزها برای رویداد Las Vegas Grand Perix، که انتظار می‌رود در ماه نوامبر سال 2023 برگزار شود، ثبت کرد.

بنا به مدارک مرتبط با این علامت‌ها، فرمول وان خواستار ارائه‌ی کالاهای مجازی به شکل تجهیزات ورزشی، لباس‌های مجازی، هدفون‌ها، بندهای ورزشی، سوغاتی‌ها، جاکلیدی‌ها، محصولات هنری دیجیتال، جواهرات، مجسمه‌ها و موارد دیگر است.

همچنین، فرمول وان خواستار ارائه‌ی خدمات صرافی ارز دیجیتال، معاملات ارز، خدمات دارایی دیجیتال و همچنین، خدمات مرتبط با اعتبار کربن است.

این مسابقات خیابانی در مرکز شهر تفریحی لاس وگاس برگزار خواهند شد. سالانه گردشگران جهت گذران اوقات فراعت خود در رستوران‌ها، هتل‌های لوکس و جاذبه‌های تفریحی این شهر از لاس وگاس بازدید می‌کنند.

ژوئن سال گذشته، تیم مسابقات اتومبیل‌رانی بریتانیایی McLaren با پروژه‌ی بلاکچین موسوم به تزوس قرارداد همکاری منعقد کرد.

طی سال‌های اخیر، روند پذیرش رمز ارزها و صنعت بلاکچین در جهان و در عرصه‌های مختلف، رشد محسوسی را تجربه کرده است. این رشد در ورزش‌ها و رقابت‌های گوناگون نیز دیده می‌شود و نام شرکت‌های رمز ارزی بیش از پیش به چشم می‌خورد. اما روند بازار و قیمت رمز ارزها، ارتباط خاصی با پذیرش این صنعت نداشته است و بر اساس چرخه‌های نزولی و صعودی دنبال می‌شود.

در روز جمعه، جروم پاول، رییس فدرال رزرو، در صحبت‌های خود در همایش بانک‌های مرکزی گفت که این نهاد جهت کنترل تورم و جلوگیری از رشد آن، باید به افزایش نرخ بهره ادامه دهد. به دنبال این سخنان، رمز ارزها پس از مدتی ریکاوری، برای بار دیگر افت محسوسی را تجربه کردند. در این لحظه، بیت کوین با افتی 1.1 درصدی در شبانه روز گذشته در سطح قیمت 19854 دلار قرار دارد.

منبع: U.Today

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *